chapter-5

28 6 2
                                    


Story ziak ngaihnawm ve tur chuan chhiar tam angai sia ... Hun ka nei tlem ve ang reng thin sia... A khat deuh pawn min hrethiam thi dawnnia... Chuan inlo chhiar avangin ka lawm em em e*....

__________________________________________

Author POV....

*an za vai a room chhunga an titi mup² lai chuan ... Ell* chu alo harh a..

*ell'... I tha tiraw blinky chuan alo ti vata....

* umm ... Hetah enge kan tih chuan engatinge .. Engtinge tui ah khan ka tlak ka hrethei tawh mailo ...

*jk chuan... Lalisa monoban anih kha alo nam lai che kha kalo hmu hman alawm...

*heng ho hian enge maw an duh a mi umzui reng chu ni hneawm hlawm lutuk mai......eeeee chuan    ( jk beng a hrilh ru sap pah chuan a mit ko asam euh  euh a)....

*jka'n .... Nui sen sen pah chuan... Saw en la a answer chu alo ti neuh neuh a....

( an vai chuan an nui uarh uarh a...)


*hobi" lo in rawlh nghal vatin... Ehemmm tute nge next alo ti vata...

*tae " chu sen cham cham chung chuan ahhhh alo tia...( yoongi an lo pawt chat vatin)...aw ... Kali sawi ange alo ti a..

" tae leh aliina hi an in ngai zawnga ... Chuan kei leh kylie hi kanni bawk chu zawng chu  ... Chuan tunah joon hyung leh blinky ... Adawt chu en ila ..( jk lam en chuan amit ko asan euh a)....


*ell' chu ka àng huau chuan.. Mawwwwwwww...?.... Engaaaa .... Enge in sawi mek hi.... Tute maw ni a... Tu te maw..... Enge awmzia ... Chuan engmah ka hrelo a maw..... .?

* blinky chuan hrilh che kan tuma mah''''...

* engeee mah...... Chuan min hrilh rere in lo tumlo a .. Inlo mak hle mai... Hah..

*joon chuan... Ell* ngaihtuah suh mut hahdam i mamawh ania ...

( an lo nia sup sup bawka)..

*yoongi lo tawng leh nghal... Hobi nang leh zinoda ni ula...chuan jin hyung leh mikita... Jimin leh Rosella ni bawk ula...  Atawp nan... ( mit ko san euh pah chuan jk chu amelh a .)


*yoong hyung.. Kal mai teh*

____midang chu rinloh takin anlo ni hman vek _😵).................._________


______end____Of_____pov________________________
_________________      __________    ________

Time skipppppp

*jk rilru ah chuan... Ell* chu a awm reng ani tawp mai... ( engatinge henu hian ka mit alak em em .. Anui hmel te hian ka thinlung an ti hlim em em a... Enge achhan tiin amah leh amah a in zawt mawlh² a).....

 Enge achhan tiin amah leh amah a in zawt mawlh² a)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
RICH vs RICH ( How Become Fallen in Love)_💜Where stories live. Discover now