Louis
Als ik die ochtend wakker word heb ik hele erge koppijn. "Waar de fuck ben ik." Ik ga rechtop zitten en kijk om me heen. Ik zie dat Harry naast me ligt, nu weet ik het weer we waren dronken. Ik heb geen shirt meer aan, alleen een broek. Harry heeft ook geen shirt meer aan, die had ook genoeg gedronken gisteravond. Ik grinnik. Hopelijk hebben we niks raars gedaan, want dat kan ik me niet meer herinneren. Ik trek de dekens voorzichtig omhoog om te kijken of Harry nog wel een broek aan heeft, jammer hij heeft zijn broek ook nog aan. Ik wrijf in mijn ogen en rek me uit. Die kerel was goed bezig gisteren. Had ik niet verwacht. Ik zie een fles drank op de vloer liggen, er zit nog een bodempje in. Dat kan ik me ook niet meer herinneren. Harry beweegt en opent rustig zijn ogen. "Verdomme." Ik moet lachen. Hij kijkt mij aan. "Goeiemorgen." Volgensmij is hij nog niet helemaal wakker. "Wacht wat?" Hij knippert met zijn ogen. Hij zucht. "Jij ook goeiemorgen." "Teveel gedronken gister of niet." Ik knik. "Je hebt me ontvoerd naar je huis." Hij gaat rechtop zitten. "Huh?" "Grapje." Hij slaat de dekens weg en kijkt in de spiegel, ik zie dat hij schrikt. "We hebben toch niet..." "niet dat ik me kan herinneren." Ik grinnik. Ik zou de hele dag naar hem kunnen kijken.Harry
Louis grinnikt. Ik pak mijn t-shirt van de grond en trek hem aan. Ik moet lachen. "het is 7 uur s' ochtends!" Ik kijk Louis aan. "Gelukkig maar want we moeten naar school vandaag." Ik kijk hem met open mond aan. "Shit mijn moeder gaat met vermoorden als ze hierachter komt." Louis staat ook op en trekt zijn shirt ook weer aan. Ik wil hem eigenlijk vragen of die kus van gisteravond ook iets betekende, maar dat durf ik niet. Even later hebben ik en Louis ontbeten. "Laten we nu maar alsvast naar Nialls huis gaan, kijk of hij al wakker is." Louis knikt en we lopen naar buiten en pakken onze fietsen. Niall staat al voor zijn huis te wachten. "Zo zo die is vroeg." Hij kijkt me slaperig aan. "Ik had je toch verteld van die schoen van me moeder." Ik begin te lachen. "Laten we maar naar school gaan voordat ze me nog achtervolgt met die schoen." Niall kijkt Louis aan. "Jij ook goeiemorgen trouwens." Hij heeft vast niks door. Als we op school aankomen lopen we naar de plek waar we altijd zitten. Zayn en Liam zijn er nog niet. "Die komen zo wel denk ik." Louis gaat zitten. "Leuk feestje gehad gister!" We draaien ons om en zien Zayn aankomen. "Ja man!" Hij ploft naast Louis neer. Ik pak mijn waterfles en neem een slok drinken. "En ga je me nog vertellen van je vriendin?" Zayn kijkt Louis aan. Ik verslik me in mijn drinken en begin te hoesten. "Rustig aan joh." Niall begint te lachen. Vriendin? Welke vriendin?! "Hoe heet ze?" "Eleanor." Ik stop met alles wat ik doe. Heeft hij een vriendin! Ik zie Louis naar mij kijken. ik snap nergens meer iets van. Wat was er gisteren dan tussen ons! Ik sta boos op en pak mijn tas. "Wat ga je doen?" Niall kijkt me fronsend aan. "Weg van hier." Ik loop weg. "Harry." Ik hoor Louis. "Wat." Zeg ik bot. Hij zegt niks, hij kijkt me alleen aan. "Ik-." "Zeg maar gewoon niks, misschien is dat beter!" Ik draai me om en loop weg. Louis heeft dus een vriendin. Loog hij dan tegen me? "VERDOMME!" ik sla met mijn vuist tegen de muur en loop boos een lokaal in. Ik kan het wel vergeten nu. "HARRY WAAR BEN JE!" Ik hoor Louis.
JE LEEST
Feelings// Larry Stylinson Dutch
FanfictionAls Harry erachter komt dat zijn vriendin vreemd gegaan is gaat voor hem alles kapot, dan komt hij in een klas en ontmoet een nieuwe jongen, hij Is knap, maar ik ben geen homo. Tenminste dat denkt hij. Dan heeft Louis ook nog problemen met zijn stie...