Teprve v chodbě s Komnatou nejvyšší potřeby si Harry uvědomil, co se chystá udělat. Hodlá rušit své přátele... přiněčem. Začervenal se, ale zůstal. I kdyby tu na ně měl čekat, stejně za chvíli začne odpolední vyučování.Přecházel podél zdi a čekal. Najednou se začaly ve zdi objevovat dveře. Po chvíli z nich vyšel Neville.Překvapeně na Harryho vykulil oči.
„Harry? Jdeš dovnitř?"
„Potřebuju s váma mluvit," sykl Harry. „S oběma."
Druhý Nebelvír beze slova otevřel dveře a vrátil se dovnitř.Harry vstoupil za ním. Spatřil blonďatého Zmijozela sedět na pohovce, četl tenkou knihu s titulem: Magické artefaktymýtické a skutečné. Harry si vzpomněl na Viteály.
„Harry?!" Draco udiveně vstal. „Co ty tady? Potřeboval jsi dovnitř?"
„Spíš mluvit s vámi," oznámil Harry. „Zase si sedněte, protože vám musím něco říct. Zatímco jste tu byli, běhemoběda se něco stalo."Neville a Draco se na sebe znepokojeně podívali. „
Tak povídej," povzdechl si Zmijozel. „Co tak strašnýho sestalo?"
„Že Neville mluvil se Sárou Connersovou, už víš, ne?" zeptal se Harry opatrně.
Draco kývl. „O všem vím. Oč tijde?"
„Jde o to, co Nev řekl, když ji odmítl a co ona teď roznáší."
„To už se to ví?" podrbal se Neville ve vlasech. Krátce pohlédl na svého přítele. „Rozneslo se to rychle."
„Dozví se to jedna holka a je to, jako by to slyšely všechny," zauvažoval Draco nahlas.
Nev do něj šťouchl. „To jesexistický, Draco."
„Ty přede mnou neříkej slovo sex," doporučil mu mladík a Neville zrudl.
Aby odvedl pozornost, zeptal seHarryho: „Kdo to vykecal u nás?"
„Dean. Vypadá to, že se vídá s Caroline Sumersovou," vysvětlil Harry, „která kamarádí se Sárou. Takže, podletoho, jak rychle se ve škole roznáší drby, už mají celý Bradavice jasno o tvý orientaci. A ne každýmu je to po chuti."
„S tím jsem počítal," namítl Neville. „Na co mám bejt připravenej?"
„Na to, že tě Ron nejspíš vyhodí z ložnice," informoval ho Harry. „Zbytek Nebelvíru je při tobě, dokonce i holky."
„Děláš si srandu?" vykulil oči Neville.
„To by jsi se smál," opáčil černovlásek. „Mluvím vážně. Jde o to, že se můj nejlepší kámoš projevil jako mojevlastní rodina."
„Ti mudlové?" vyzvídal Draco. „Jsou proti tvé homosexualitě?"
„Nevědí to," odvětil mladík. „Jsou proti gayům všeobecně. U nás v ulici před pár lety jedni bydleli. Teta Petunie onich roznášela takový věci, že proti nim všechny poštvala. Dokonce se o ně začala zajímat policie..." po vysvětlení, že policie jsou mudlovští bystrozoři, pokračoval: „Pak se odstěhovali, ale dovedu si představit, že naši ulici a tetuproklínají ještě dneska."
„Mudlové na to mívají různé pohledy, stejně jako kouzelníci," poznamenal Draco. „Je pravda, že nemají povolenésňatky a nemůžou mít děti?"
„V některých kulturách je homosexualita samotná protizákonná," řekl Harry. „Někde se za to i popravuje. Natož,aby tam měli povolené se vzít. A děti... Kouzelníci k tomu stejně potřebují lektvary. Mudlové to řeší adopcí, ale ta takynení povolená všude."
ČTEŠ
Lekce Pro Mistra Lektvarů (Snarry)
Fanfiction!!Tento příběh není můj!! Tento příběh jsem našla na internetu a je mi líto, že tu není. Harry prožívá prázdniny před posledním, sedmým ročníkem. Voldemort už dlouho nic neprovedl, což u většiny vyvolává neklid, ale Harry ten klid využívá k tomu, ab...