Capitolul 11

3.5K 267 32
                                    

Grace incerca sa  nu ramana cu gura casacata din cauza luxului care o inconjura si lua loc in in avionul privat a lui Sebastian.  Dupa ce se instala in luxoasa canapea, echipajul ii oferira un pahar cu sampanie si un mic pachet de care era atasat un bilet. Cu maini tremurande, deshise biletul prima data.

Nu vrei nici banii mei si nici cadourile mele, dar  sper sa accepti asta. Sebastian.

Pachetul continea un magnetofon , suficient de mic incat sa intte in buzunar, cu niste casti. Uimita de acel cadou, il porni si asculta vocea lui Sebastian, rezumandu-i fiecare detaliu al numerelor. Ii mai explica inca o data tot ce trebuia sa stie pentru as infrunta tatal. Ochii i se umezira si isi dadu seama cat timp ii luase lui inregistrand toate detaliile si ceea ce insemna acel gest. Poate ca nu o iubea, dat tot simtea ceva pentru ea. Daca nu ar fi fost asa, atunci de ce s-ar fi deranjat sa faca acel gest. Decisa sa se intalneasca cat mai repede cu tatal ei pentru a se putea intoarce inapoi in Brazilia, mai repeta inca o data doate detaliile, apoi dormi  restul calatoriei.

Cand in sfarsit ateriza in Londra, Grace observa ca deja era intuneric si afara ploua. Isi dori sa intre inapoi in avion pentru a se intoarce cat mai repde in jungla. Nu o facu.  Se lasa condusa spre o sectiune VIP, si in timp ce se bucura de noutatea de a nu trebui sa iti faci loc prin multime, ceva ii atrase atentia.

Chipul ei.

Era pe prima pagina a unui ziar. 

Timp de cateva momente ramase in tacere privind fotografia si apoi scoase un geamat de neincredere. Uimita, lua ziarul in mana si citi titlul.

Noua iubire a lui Oliveira in jungla. Pagina patru pentru povestea completa.

Ce poveste completa? Inima ii batea cu putere in piept. Rasfoi repede paginile pana ajunse la ceea ce cauta.

Multimilionarul brazilian Sebastian Oliveira s-a zbenguit in jungla cu Grace Thacker , propietrara lantului de cafenele Cafe Brazil.  Dupa divortul de Amber Navarin, Oliveira  a devenit practic un pustnic. Nu o data, spuse ca femeile erau precum usturoiul: placute la inceput, dar cu un gust amar in urmatoarea zi. In aceste momente, pare sa isi inghita cuvintele dat fiind faptul ca are o relatie intima cu o alta blonda. Conform spuselor tatalui acesteia , Patrick Thacker, mica afacere a lui Grace trece prin dificultati asa ca cel mai probabil ea cauta o generoasa infectie de capital din partea bogatului sau amant...

Incapabila sa mai citeasca, Grace ramase in picioare complet ingrozita. Tatal ei vanduse  stirea presei. Ce poveste? Nu era nimic de povestit. Mersese sa il viziteze pe Sebastian in jungla. Ce mai era de povestit? Ce mai trebuia sa stie? Nimic. Fusesera singuri, departe de toata lumea. Oare nu locuia Sebastian acolo, pentru a scapa de acel tip de presiune?

In ciuda dezgustului pe care il simtea, se obliga sa citeasca restul articolului. Apoi, arunca ziarul. 

Faptul ca nu stiau nimic nu ii impiedicase sa realizeze o serie de afirmatii nefondate pentru as vinde ziarele.  Furia facu loc anxietatii si fricii. Oare Sebastian va crede ca ea este responsabila de acest articol? Poate ca da, poate ca nu, dar era exact tipul de lucru pe care el il ura, si motivul pe care se simtea atat de  dezamagit. Faptul ca el putea sa creada ca ea facuse parte din tot acest joc o facea sa simta geata. Cu toata viteza, se intrepta catre iesire pentru a lua un taxi, uitand de faptul ca trebuia sa se intalneasca cu soferul lui Sebastian. Intra in primul taxiu incercand inca sa  inteleaga de ce tatal ei facuse inca odata tot posibilul pentru ai face rau.  De data aceasta avuse mai mult succes decat pana acum. Relatia ei cu Sebastian se terminase. Trebuia sa se termine. Ce alta optiunea avea ea? Cum putea sa il expuna din nou acelui escrutin public stiind cu cata determinare isi pastra intimitatea? Din cauza ei, numele lui se afla din nou pe prima pagina a ziarelor.  Daca va continua relatia ei cu Sebastian, tatal ei va gasi intodeauna un mod de a scoate bani din asta. Patrick Thacker era acel tip de persoana. O persoana fara scrupule. Grace il iubea prea mult pe Sebastian pentru a lasa ca acest lucru sa se intample.

Jungla dorinteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum