Ertesi gün okuldan sonra hemen ayna dükkanına gittim
Yaşlı adam :
-hazırmısın evlat
-evet efendim
Ben bana zevkli birşeyler öğreteceğini düşünürken . Elime bir bez verdi ve koca bi aynanın tam ortasını silmeye başla dedi ama
-Efendim bana aynanın icinden gecmeyi öğreteceğinizi düşünüyordum .
Sonra silmeye başladım 1 saat kadar sürekli aynı yeri sildim çok sıkıldım .
-Efendim yetermi bu kadar .
Yaşlı adam tebesüm ile
-Evlat sen aynalar boyutuna geçmek istiyormusun .
-Evet efendim .
Dedim
-Devam et
Bana sadece bunu demisti.
O günden sonra hergün aynı aynayı sildim.
Bu arada yaşlı adam bana her gün
Öğrendiklerini hep iyilik için kullan diyordu .Sebebini şimdi anlıyorum aslında.
Günlerden cumartesiydi aynayı silmeye sabah 7 de başlamıştım
Zaruri ihtiyaçlarım dışında gece saat '11'kadar aynayı sildim .
O güne kadar neden bunu yaptığımı düşünmeye başladım .
Aslında yaşlı adamın bana öğretmek istediğini biraz anlamıştım .
Bakmakla görmek aynı şey değildi.Sonra kafamı kaldırıp aynaya baktım . Kendimi bir an aynanın içinde düşündüm ama olmuyordu yapamıyordum ...
Pazar günü çok yorgundum bütün gün uyudum. Pazartesi günü onu gördüm aşık olduğum kadını .
Okulumuza yeni gelmişti hemde bizim sınıfa . Ailem öldük sonra sınıftaki kimseyle samimiyet kurmamıştım taki o gelinceye kadar.
Sınıfta tek boş sıra yanım vardı yanıma oturdu
-merhaba ben Alara
Dedi .
Hic beklemiyordum aslında böyle birşeyi. Bu güzel kız bana selam vermişti elim ayağıma girdi
-mmmerrhhhhaabbbaaa
Bi merhabayi bile söyleyememiştim aslında kıza .
O anda ona aşık olmuştum .
Bütün gün hiç konuşmadak okul çıkışı iyi akşamalar demistim zorlada olsa . Bana bi güldü ve gitti.
Dükkana vardığımda dükkan kapaliydı kapıyı zorlayarak içeri girdim . Aynanın arkasındaki gizli odaya yöneldim hemen .
İçeri girdiğimde yaşlı adam kanlar içinde yerde yatıyordu .
-Evlat ben bir süre buralardan kaybolacağım belki hiç geri gelemye bilirim . Sana öğrettiklerimi asla kötülük için kullanma .
-Efendim ama ben daha aynalar boyutuna geçmeyi öğrenemedim ki.
Yaşlı adam :
- Hayır evlat düşündüğünden fazlasını öğrendin ama daha sen bilmiyorsun . Evlat sen sen ol öğrendiklerini asla kötü şeyler için kullanma .
Bana bunu dedik sonra aynanın karşısına zorla geçti ve son birşey
-kendini kendingibilerden koru ve tek olduğunu düşünme .
O andan sonra hemen kayboldu yaşlı adamın o hali beni çok korkutmuştu kim yapmıştı bunu ve aynaların boyutuna başka geçenlerde mi vardı? Beni çok korkutmustu bu olaylar.
O gün hemen eve gittim olanları düşündüm ....
Ertesi gün Alarayala bir süre konuştuk bu benim için büyük bir gelişmeydi çünkü uzun zamandır kimseyle sohbet etmiyordum.
Alara çok güzel bir kızdı hatta okulun en güzel kızıydı diğer bütün erkekler de tabi kızın başına üşüşmüşleri. Ama Alara da sanırım benden hoşlanmıştı ki kimseye pass vermedi . Bu durum hoşuma gitmişti .Okuldan sonra hemen ayna dükkanına gittim . Gizli odaya girdim bir süre gizli odada ayna neden 1 taneydi yaşlı adam istediği aynadan başka bir boyuta gecebiliyordu yani bu aynanın özeliği neydi . Biraz aynayı inceledim üstünde yazan tarih. "1733"tü yani bu ayna "25o" yılıktı.
Aynayı silmeye devam ettim. 2 hafta boyunca bütün günümü okulda Alaryla dükkanda ayna silmekle geçirdim . Alarayla ilişkimiz mükemmel gidiyordu fakat , ayna konusunda hiçte iyi gitmiyordu
Bir türlü aynaların içinden geçemiyordum .
Okuldada bir hayli düşman edinmiştim çünkü Alara ile bir ilişkim olması bazı cocukların canını sıkıyor .
Okuldan sonra birgün Alarayı da aldım ayna dükkanına girdik dükkandaki aynalara bayılmıştı ben sandalyeye oturdum ve onu izlemeye başladım . Çok mutlu görünüyordu.
Ona herşeyi anlatmak istemiştim ama anlatamadım .
Sonara bana doğru yaklaştı ve dudağıma bir öpücük kondurdu
- ben gittim görüşürüz
Dedi o anda sanki yeniden doğmuştum .
Çok mutlu olmuştum ertesi gün okulda sevgili gibiydik artık ...hergünumü onunla geçirmeye başlamıştı ayna dükkanın abile uğramaz olmuştum ayna silmeyide bırakmıştım artık .
Alara (Aşkıma)bir hediye yapmayı düşünmüştüm bunun için dükandaki aynalardan çok güzel birşey çıkarmalıydım ortaya .
Öncelikle çift trafı bir çerceve buldum sonra onun içine güzel bir ayna yerleştirdim çok güzel olmuştu ayna buna bayılacaktı fakat aynayı ona vermek için özel bir an lazımdı.
Hafta sonu bütün okul kayak yapmaya gidecekti bende gidip hediyeyi ona yanlız kaldığımız bir anda vermeyi düşünüyordum .
Okulda Alp adlı bi cocukta o günlerde ALARAYA yazmaya başlamıştı fakat ALARANIN gözü benden başkasını görmediği için hiç pass vermedi Alp'e.
Hafta sonu çok hızlı gelmişti.
Sabah erkenden kalktım ve hızlıca üstümü değiştirdim , dağ için hazırladığım çantanın eksiklerini konturol ettim ve tabikide hediyeyi en güvenilir yerine koydum . Bişeyler atıştırıp hemen evden çıktım .
Alara beni okulun kapısında bekliyordu hemen yanına gittim o sabah çok mutluydum ki yanına vardığımda dudağına bi öpücük kondurmuştum bana bi güldü ve
-Günaydın
Dedi biraz muhabbet ettikten sonra otobüse bindik kayak merkezine vardığımızda ilk işimiz onunla nasıl baş başa kalacağımız olmuştu hemen 2 kişilik bi kızak kiraladım ve televeriğe bindik. Bir hayli gittik sonra kimsenin olmadığı bir yerde indik kimsenin olmadığı bir yere oturduk bi müddet muhabet ettik (Aşk dolu sözler) . Sonra tam hediyeyi çıkarmıştım ki alp ve arkadaşları geldiler .
-O çifte kumrular siz hayırdır ne yapıyorsunuz burada .
Alp elimdeki hediyeyi gördü hemen aldı elimden Alaramın hediyesiydi o bu duruma çok sinirlenmiştim ama yapabileceğim bişey yoktu . Çünkü alp benden güçlü birisiydi ve yanınd aarkadaşları vardı hiç bişey diyemedim .
-Sadce bi ayna bu nasıl hediye böyle diyip çok uzağa fırlattı çok sinirli bi şekilde aynayı almaya gittim aynayı tam aldım yukarıdan çığ üstüme geliyordu
-Alara kızağa bin kaç burdan
Alp ve arkadaları çoktan gittmişti bile alara oylece durdu seni nasıl bırakayım dercesine bakıyordu ama zamnımız yoktu onun yanına gidenekadar karın altında kalıp ölecekttim Alara hemen kızağa binip aşağı doğru gitmeye başladı bende hayatımin son bir kaç saniyesini yaşıyordum tam o sırada elimde bir ayna olduğunu farkettim kar tam üstüme geliyordu ki bir anda aynanın içinde kayboldum ...
3. Bölüm için biraz ara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNA
Ciencia Ficciónboyutlar arasıgeçite inanırmısınız hemde aynaları kullanarak !! inanmalısıniz bence...