Dodaje Nexe i Magistra

418 11 18
                                    

Prosiliście więc proszę bardzo
~~~~~~~
1. Jak się poznaliście

Nexe- byłaś z przyjaciółką na festiwalu kolorów. Nagle twoja przyjaciółka posypała cię proszkiem holi. Ty nie pozostając jej dłużna chciałaś posypać ją proszkiem (xD) ale ona odskoczyła i niechcący zamiast swoją przyjaciółkę opsypałaś nieznajomego chłopaka. Wyjąkałaś tylko "przepraszam" i uciekłaś cała czerwona. Twoja przyjaciółka tylko na to patrzyła i się śmiała.

Magister- Przeglądałaś YouTube i w proponowanych pojawił ci się jego live. Od tego czasu często przebywałaś na jego live a on dał ci moda.

2. Co o tobie pomyślał kiedy cię pierwszy raz zobaczył

Nexe- urocza

Magister- jest nawet spoko
( Nie oczekujcie czegoś więcej od magistra xD)

3. Kiedy spotkaliście się po raz drugi w realu.

Nexe- Szlaś właśnie na spotkanie ze swoją przyjaciółka. Pisałaś jej SMSa, że za chwilę będziesz, gdy nagle na kogoś wpadłaś.
-Znowu się spotykamy-powiedziała, a ty podniosła głowę i zobaczyłas chłopaka, którego przez przypadek rzuciłas proszkiem.
-Krystian jestem
-[T.I]-odpowiedziałaś- jeszcze raz przepraszam za tamto
-Nic się nie stało.
Świetnie się wam rozmawiało, gdy zadzwoniła twoja przyjaciółka, że od pół godziny na ciebie czeka, wymienilisie się numerami telefonów, i pożegnaliście się.

Magister- Poszłaś sobie kupić chipsy do sklepu. W sklepie usłyszałaś znajomy głos który rozmawiał przez telefon. Poczekałaś aż skończy i zapytałaś
-Magister? - zapytałaś prawie szeptem, ale wystarczająco głośno żeby to usłyszał. Później odpowiedziałaś mu jak go spotkałaś, a on, co do niego nie podobne, zaproponował ci spacer.

4. Co o nim pomyślałaś kiedy go pierwszy raz zobaczyłaś

Nexe- Szkoda że poznałam go w takich okolicznościach, wydaje się być bardzo fajny.

Magister- wydaje się być miły

5. Czy przedstawił cię swoim znajomym

Nexe- tak

Magister- tak

6. Kto was shipuje

Nexe- Momo xD, a tak na serio Yoshi, Jawor i Sitrox

Magister- buraczek

7. Jak wyglądał wasz pierwszy pocałunek

Nexe-Zrobił Ci niespodziankę i zabrał Cię do wesołego miasteczka. Jezdzilisie na kolejkach, Krystian nawet wyciąganą cie do domu strachow. Zgodziłas się, ale postawiła mu warunek, że ma Ci kupić coś do jedzenia. Zgodzil się i wjechalisie do domu strachow. Gdy zjedlisie robiło się już powoli ciemno chciałas już wracać, ale Nexe zaproponował żebyście na koniec poszli na diabelski młyn. Wyjeżdżając na górę podziwialiscie piękny widok, gdy byliście już prawie na górze Krystian zbliżył się do ciebie, ty spojzalas mu w oczy, a wasze usta zlaczyly się w długim pocałunku.

8. Po jakim czasie zostaniecie parą

Nexe- po pięciu miesiącach

Magister- po dwóch latach

9. Czy polubi cię jego rodzina i przyjaciele

Nexe-tak, świetnie dogadujesz się z jego siostrą

Magister- można tak powiedzieć (ez?)

10. Jak będzie wyglądać wasze pierwsze zdjęcie jako para

Nexe

Magister

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Magister

Magister

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

11. Jak ma cię zapisaną w kontaktach

Nexe- Moja niezdara ♥️
Magister- Najważniejsza <3

----------------------------------------
Proszę się nie pultać że nie ma pocałunku magistra, SS (to jest skrót od super szmata ok?) nie ma już pomysłów a mi psycha siada od pisania tego xD.

A tak btw magister już nie gra na km a to są preferencje o km więc wiecie.
Nie no jak chcieliście to dodałam <3

Kwadratowa Masakra | preferencje |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz