Uyandığımda sabah olmuştu fakat hava normal sabahlardan daha karanlıktı. Yaklaşıyordu. Onun nefesiydi havayı bu hale getiren buz gibi, ölümcül ve dehşet vericiydi. Fırtınalı havalara bayılırdı. Buralarda da havalar çok çetin geçtiği için kışın buralara uğrardı. Ve ben de şimdi onun için buradayım. Panzehir Ejderi.
Bu ejderha kızıl ölüm kadar büyük hatta ondan daha vahşiydi. En önemli özelliği de onda her hastalığın panzehirinin bulunmasıydı. Bembeyazdı, güçlü dişler güçlü nefes, güçlü kanatları vardı.
Berk artık düşüyordu hastalık bizi de vurmuştu bu yüzden o ejderhaya ihtiyacımız var eğer ben o ejderhayı ehlileştiremezsem hem ben yem olacaktım hem de benden daha değerli olan halkım o çirkef hastalıklarda acı ile ölecekti.
Çok geçmeden ileride beyaz bir şey göründü muhtemelen oydu. Artık çok yakındı. Onu gördüğüm zaman neredeyse heyecandan ölecektim. Muazzam bir şeydi fakat kaçmam gerektiğinin farkına vardım. Sanırım biraz geç kalmış olmalıyım ki beni gördü ve yakalamak için muhteşem bir kükremeden sonra pençelerini üzerime doğru serbest bıraktı. Dikkat ettim de gerçekten harika pençelerdi. Burdan sağ çıkmam imkansızdı hangi akla hizmet tek başıma geldiysem ama bunu anlamak için biraz geç kaldım galiba. Aaa... tamam baya geç kaldım. Yoğun kar yüzünden kaçamıyordum sanki olduğum yerde adım atmaya çalışıyordum. Mantıklı bir şeyler düşündüm o kadar büyük bir şeye karşı odundan basit bir silah kullanamazdım. En iyi çözümğn saklanmak olduğunu düşündüm ve boyum kadar olan karların altına bir tünel açtım mükemmel soğuktu ama hiç değilse o ejderhanın midesinde ölmeyecektim. O ise havadaki bütün fırtına ve bulutu güçlü ciğerlerine çekti ve o sırada donmuş hava tanecikleri gözle görülür bir hal aldı. Daha sonra bütün gücüyle çektiği nefesi geri püskürttü ki her şey ağırlaştı bir anda bütün o hava akciğerlerimi doldurdu, başım döndü ve yere yığıldım. Artık şuurum yerinde değildi her yer renksiz, hareketler yavaş, donmuş havadan daha dondurucu bir soğuk kapladı bütün vücudumu. O sırada babamı gördüm.Baba! Babam? Babam geliyordu.Ama nasıl b-b-bu imkansız. Biliyordum öldüm ben. Yanıma geldi, oturdu ve uyan evlat, hadi artık dedi ve beni kolumdan sarsmaya başladı. O sırada gözlerimi açtım ve ben evimdeydim yanımdaysa Astrid beni kolumdan tutmuş uyandırmaya çalışıyordu ve anlımdaysa şu iğrenç derecede pis kokan ıslak bezden vardı. Astrid bu eziyeti bana sadece hasta olduğum zaman yapardı yani ben hastayım o zaman. Şimdide tüm bu gördüklerim ne yani sadece bir rüyamıydı? Yaklaşık beş dakika boyunca yatağımın ayak ucuna bakarak bunları düşünüyordum Astrid ise beni anlamaya çalışıyordu. Şimdi o rüyadaki fırtına nereden geliyor anlaşıldı anlımda ıpıslak bir bez ve ayrıca ellerim de buz gibiydi.
Astrid " İyi misin?"
Ben" kısmen sayılır ya hayır ama büyük ihtimalle evet." İşte dediğim gibi iyi değildim. En önemlisi babam o niye vardı ki peki ya Panzehir Ejderi gerçek olabilirmiydi? Ben tüm bunları düşünürken Astrid yanı başımda sessiz bir şekilde oturuyordu. Benim için endişelendiği her halinden belliydi ama haksız değildi bende olsam ben de benden endişelenirim.
----Astrid-----
Yaklaşık yarım saattir uyandırmaya çalışıyorum şu veleti. " Hıçkıdııık kalk hadii"
Aklıma sürekli kötü şeyler geliyor ama eminim hala yaşıyor gerçi uyandığında bu pek uzun sürmicek. " Ben ciddiyim bak numara falan mı yapıyorsun?" Ahh Hıçkıdık aslında onu ilk defa bu kadar yoğun bir uykuda görüyorum reis olduğundan beri çok yoruluyordu ve gelir gelmez uyuyordu fakat böylesini ilk defa görüyorum. Oh be sonunda uyandı Hıçkıdık diye seslendim o da Astrid? Dedi şaşırarak. Ne vardı şimdi bunda şaşıracak? Dalgın dalgın gözlerini bir noktaya dikmiş bakıyordu. Baya önemli bir şey düşünüyordu ama. Yanına yattım ve onu düşündüm ne kadar zor bir hayatının olduğunu. Harikaydı işi. Reis ne büyük bir şeref! Fakat bir o kadar da yorucu aynı zaman da artık babası ,Zebella, yoktu. Belkide en çok buydu onu yoran. Sonunda dayanamadım ve onu bu düşüncelerden uzaklaştırmak için
"Beni ne kadar korkuttun biliyorsun demi?" Dedim o ise " Biliyorum" dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonunda yazabildiiiim :))) umarım beğenmişsinizdir çünkü sıradan bir şey yazmak istemiyordum ***oyları ve yorumları bekliyorum :))