mektup.

56 3 0
                                    

Sevgili minigim.
Kizim biliyorum bana kizginsin sana bu olaydan bahsetmedigim için . ama seni üzmek istemiyordum. Simdi daha çok uzuleceksin ama benim elimde olan bir şey değil. Napacaksin ecel. Mide kanseriymisim doktora gittiğimizde en fazla 1 ay yasar dediler geç kalinmis. Ben de evde beni öyle gormemen için son iki hafta hastaneye yatmaya karar verdim. Şuanda da hemşireye yazdiriyorum bu mektubu. Benim burda eridigimi gormeni istemedim. Beni boyle hatirlaman güzel olmazdi. 2 gün sonra karne aliyosun. Sana o karne için neler neler almazdim ki ne sozlerim vardi. Seninle yapacagimiz daha çok şey vardi. Bu veda bana yakismaz biliyorum ama inanki elimde değil minigim. Daha bana asik olduğun kişiyi bile anlatamadin. Ben de senden ayrılmak istemiyorum. Senin büyüdüğünü , mezun olduğunu , güldüğünü , agladigini , evlendiğini göremeyecek olmam benim için çok kotu bisey. Senin yaninda olamayacagim için çok üzgünüm . hani hatirliyomusun bir gün talasin tepesinde arabayi durdurdum. Manzarayi seyrediyorduk. Sen küçücük agizinla " baba ask nasil bisey" diye sormustun ben de sana " ask öyle birşey ko onu görünce kalbin duracak gibi olur , göremeyince aglarsin hep onunla birlikte olmak istersin onun mutluluğu senin mutluluğun olur bir gulusune bütün dunyayi serersin." demiştim . sen de o kucuk ama kocaman yureginle " babaaaa o zaman ben sana asigimmm" diye bagirarak sarilmistin. Ben de öylece gulmustum. Evet ben senin ilk askindim ama daha basindasin hayatin ogreneceksin askin ne demek oldugunu. Beni ozlersen Allah ' a beni ruyanda görmek için dua et olur mu ? Ben ruyana gelip senin Basini oksucam. Şuanda yaninda olmasam bile beni hep yaninda hisset minigim,tek askim. Seni seviyorum. Kendine hep iyi bak. Hep mutlu ol. Küçük ama kocaman yürekli kizim . o yureginden opuyorum.

Bir yudum hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin