Yeni Hayatım

67 4 2
                                    

Ertesi gün olunca heyecanlı ve mutlu bir şekilde uyandım .Annem ve babam uyuyordu.
Onları uyandırmak istemedim ama bugün okula başlıyacaktım offfff neyse en iyisi annem ve babamın arasına atlamaktı evet aynen öyle yapacaktım atlarken annemin kilo aldığını anladım ki babam uyandı beni gıdıklamaya başladı ve annem de uyandı.
-Oleyyyy!! e bugün okula başlıyorum anne, baba ilk günümde beni yalnız bırakmayacaksınız değil mi?
-Evet benim canım Sudem tabiki kuzum o zaman kahvaltıya hadi bakalım ben size peynir,zeytin ,yumurta ve su koyayım tamam mı?
-Tamam karıcım
-O zaman biz kızımla giysilerimizi giyelim sende karıcım yemek yap anlaştık o zaman değil mi? Diye sorular sorarken annem yemeği hazırladı okula gittik. Okulda benim yüzüme bakıp hep alay ediyorlardı ve bi abla "ayyyy yerim seni büyümüşte 1. sınıf olmuş "dedi.
Uzaklardan 1abla daha yaklaşıyordu ama bu galiba abla değildi 30yaşlarında sarı saçlı bir bayandı onu anladımda kim ki bu bayan ?diye düşünürken yanıma gelip "benim adım Serra senin sınıf öğretmeninim "dedi . Ben de hemen kendi adımı söyledim "benim adım Sude "dedim ve gittim ki "öğretmen hadi sınıfa "dedi.
Sınıfa girinci birbirlerimizle tanıştık en sevdiğim kişiler Müge,Melis,Pelin,Deren ve Sanem olmuştu.Ama en fazla Müge'yi sevdim. Zil çalınca Müge ile oyun oynadık annemi bulamadım ama babamı buldum ve eve gittik annem evi toparlıyordu.
-Hoşgeldin Sudecim ben salonu toplayayım sen odana geç babanda işe gitsin .
-Tamam da odamda napayayım ?
-Resim ya da puzzle yap .
-Hadi ben gidiyorum akşama her hangi istediğiniz var mı ?"yok "dedim ve odama gittim ama babam bugün bir değişikti annem de öyleydi benden ne saklıyordular ki?
"İşim bitti"diye bağırdı annem gel salona dedi . Gittiğimde annem gene kilo almıştı gerçekten çok şaşırmıştım neden böyleydi anlayamadım.
- Anne sen kilo mu alıyosun?
- Evet bugünlerde çok kilo alıyorum
- Neden ki?
- Bilmem elimde değil ister istemez şişmanlıyorum .
- Anne sen hamile olabilirmisin
- Olabilir haftaya doktora gidipAradan bir hafta geçince annemle doktora gittik .doktor annem 3 aylık hamilesiniz dedi. Gözlerime inanamıyordum annem ağlamaya başladı çok sevindi . Babam ha ağladı ağlayacak çok mutluydum. Annemle birlikte kardeşimin odası için eşya bakmaya gittik 1 -2 tane beğendik . Beyaz bir dolap, tahta bir yatak ,beyaz bir koltuk beğenmiştik fiyatlarıda uygundu. Annem "alalım "dedi. Babam "yeni bir eve taşınalım "dedi . İkiside bir anda bana baktı "bence ikiside çünkü aldığımız eşyaları kardeşim kullanıcak ama aldığımız eşyalarda bizim evimize girmez."
Annem ve babam ev bakmaya gittiler. Beni de teyzeme bıraktılar . Teyzeminde küçük bir oğlu var bende onunla oyalandım . İşte böyle geçti bu günüm .3 saat sonra babam beni almaya geldi yarın yeni bir eve taşınacağımızı benim teyzemle olacağımı söyledi.
-OFFF YAAA BEN DE SİZİNLE EVİN TAŞIMINA YARDIM EDEYİM BABA LÜTFEN ...
"Annene sor ben bilmem "dedi. Eve gelince anneme sordum ama annem hayır dedi .
Ertesi gün olunca annem beni teyzeme bıraktı ve teyzeme Müge arkadaşımıda çağırdı. Müge gelince oyuna başladık.
Annem ve babam o sırada evi yerleştirdiler. 2 saat sonra annem aradı aşağıya inip Tuğçe teyzemlere gitmemi söyledi .
Tuğçe teyze bana yoğurt yapmıştı ben yoğurda bayılırdım . Yukarı yani teyzemin yanına gelince yoğurdu hep birlikte bayıla bayıla yedik .
Yedikten sonra saat akşam 10 u gösteriyordu .Ben ve Müge uyuya kalmıştık.
Ertesi gün olunca Müge yanımdaydı aynı anda uyandık. Annem ve Müge'nin annesi Zeynep teyzede bugün teyzemde kalmışlardı annemi uyandırdım .
-Günaydın anne hadi yeni evimize gidelim
- Tamam Sude ama daha kahvaltı yapıcaz .
- Olsun ben kahvaltı yapmamayada razıyım lütfen
- Sude benim yapmam lazım hadi sen babanı ara o seni götürsün eve tamam mı kuzum
- Tamam
SUDE BABASINI ARAR BABASI SUDE 'Yİ ALMAYA GELİR VE EVE GELİRLER.
-Baba ev çok güzel hele benim odam çok büyük kardeşimin odasıda çok güzel .Kardeşimde gelse tam olucaz .Aylar geçince 6 aylıktı annem karnı daha da büyümüştü ayakkabılarını bağlayamıyodu .
Her gün ya babam ya da ben bağlıyordum beklemek çok sıkıcı geliyordu ama beklemek zorundaydık. Annem ve babam doktora gideceklerdi . Bende okula gidecektim babam çantamı hazırlamıştı . Bu arada taşındığımız ev okuluma çok yakın .
Evimizin 4 odası var . 1 tanesi benim odam,annemin odası ,kardeşimin odası ve bir tanede çalışma ile ütü odası ama ütü odasıyla çalışma odası aynı odada .

-Sude hadi servisin geldi .
Aslında beni okula babam bırakıyor ama bugün işleri var.Neyse ben aşağı ineyim .
AŞAĞI İNER, SERVİSE BİNER ,OKULA GİDER.
-Aaaa Müge erken mi geldin ?
-Evet bugün seninle oyun oynamak için erken gelmek istedim .
-İyi yaptın hadi oyun oynayalım ben kuaför olayım sen müşteri
-Tamam
Bizi gören Pelin , Sanem ve Deren oyuna katılmak istedi . Ardından Melis ve Hayrunisa ben"tamam oynayın"dedim . Oyuna başladık 10 ya da 5 dakika sonra zil çaldı .
Hemen sınıfa geçtim çünkü bugün s harfini öğrenicektim . Benim adım da s ile başlıyordu. Serra öğretmen girdi ,taftaya harfler yazdı ve masasına oturdu.
-Adı (isim) s harfi ile başlayanlar tahtaya çıkıp adını yazsın .
Yani bendende bahsediyordu . "Oleyyyyy!" diye bağırdım içimden.Tahtaya adımı yazdım. Öğretmenimiz ize hikâye okudu. Zil çalınca servis geldi okul bitmişti . Her güne yakın servisle gidiyodum annem hamile diye izin veriyorlardı.
Yakında annem 7. Ayına giriyordu.
Bugün günlerden cuma yani kardeşimin asıl cinsiyetini öğrenicez bi erkek dediler ,bi kız anlamadım .
-Anne kardeşimin cinsiyeti nedir?
-Kız
- Hayırrrr !şimdi bütün odamı karıştırıcak yaaaaa!! anne son 2ay mı kaldı?
-Evet Sude
-Nereye gidiyorsun anne ?
-Baban beni "gebe "adlı bir mağazaya götürecek . Neyse ben şimdi iniyorum sen de hazırlan teyzene bırakayım.
-Hayır bende sizinle gelmek istiyorum anne lütfen olur mu?
-Tamam hazırlan gelirsin.
-Geldimmm

NOT :HAFTAYA PAZARTESİ YENİ BÖLÜM GELİYOR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin