Το σχολείο ήταν λίγο καλύτερα. Βοήθησε αρκετά που ήταν και ο Peter μαζί μου, πραγματικά δεν με άφησε λεπτο. Τώρα είμαι ξανά στον πύργο και προπονουμε με τον Happy. Έχει πάει αρκετός καιρός από τότε που τον έχω δει.L : Μπράβο δεν το περίμενα είσαι καλη λέει ο Loki καθώς μπαίνει μέσα.
H : Τι θέλεις Loki φύγε λέει επιθετικά ο Happy.
Αναρωτιέμαι γιατί κανένας δεν τον συμπαθεί. Πρέπει να έχει κάνει κάτι πολύ κακό.
L : Ξέχασες προς το παρόν με φιλοξενείτε λεει ενώ κοίταει εμένα αλλά δεν δίνω πολύ σημασία.
H : Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μας ενοχλείς ιδικά την μικρη λέει δείχνοντας εμένα. Έχω βαρεθεί να με λένε μικρή γίνομαι 17 σε λίγους μήνες.
L : Από ότι βλέπω η μικρή μπορεί να υπερασπιζετε τον αυτός της
H : Φύγε τώρα λέει νευριασμενα
L : Καλα καλα λέει και τελικά φεύγει.
H : Πάμε από την αρχή λέει και αναστεναζω.
...
S : Ελα θέλουμε να την δούμε πως τα πάει Happy? λέει ο Steve
H : Είναι πάρα πολυ καλή πραγματικά είναι σαν να βλέπω την Natasha σε μικρη λέει με ενα χαμόγελο.
N : Peter πήγαινε να την δούμε λέει η Natasha καθώς μου κλείνει το μάτι.
Pet : Δεν θέλω να σε πονέσω να το πάμε χαλαρα λέει ο Peter και γελάω.
K : Να με πονέσεις? Εγώ δεν θα αγχωνομουν γι'αυτό λέω καθώς τον ρίχνω κάτω.
K : Είσαι καλα Peter; λέω καθώς τον κοιτάω χαμογελαστά
Pet : Μμ ναι λέει και πιάνει το κεφάλι του
N : Αυτό είναι το κορίτσι μου λέει περήφανη η Natasha
Th : Είναι καλή λέει ο Thor σαν να μην το πίστευε και πολύ πριν και ξαφνιάστηκε.
L : Όντως μπράβο στην μικρή
T : Ναι είναι λέει ο μπαμπάς μου καθώς μου χαμογελάει.