Part 6

449 15 2
                                    

Είμαι σε μια τεράστια αποθήκη και είμαι δεμένη σε μια καρέκλα. Αυτήν την στιγμή δεν είναι κανείς εδώ και αυτή είναι η ευκαιρία μου. Πρέπει μα φύγω από εδώ. Πέφτω πίσω με δύναμη ώστε να σπάσω την καρέκλα και το καταφέρνω. Βγάζω στα σκοινιά από πάνω και κοιτάω τριγηρο. Βλέπω ένα μαχαίρι παρατημένο κάτω και το παίρνω και τρέχω προς την εξώπορτα. Με το που βγαίνω έξω δύο χέρια με αρπάζουν και του χώνω το μαχαίρι και τρέχω.





Tony Stark Pov

T : Δεν κάνω τίποτα εαν δεν στέκεται δίπλα μου του λέω άγρια.

Stef : Ωω δεν πάνε έτσι τα πράγματα πρέπει πρώτα να το κάνεις και μετα

Αναστεναζω και πηγαίνω στον πάγκο.

T : Και γιατί είπαμε θέλεις κάτι τέτοιο τον ρωτάω

Stef : Για να φέρω κάποιον πίσω λέει ενω κοίταει αλλού.

T : Είσαι με τα καλα σου κάποιον? λέω ενώ δίνω έμφαση στο κάποιον

Stef : Ναι, πρέπει να βρω τον αδερφό μου λίγο πριν το ατύχημα και να τον φέρω εδώ ζωντανο

Ήμουν σίγουρος ότι είναι χαζός, μα τόσο

T : Αυτό είναι επικίνδυνο δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο του λέω.

Stef : Σταμάτα να μιλάς γιατί θα πάρω τηλέφωνο και θα πω να σκοτώσουν το μικρό κορίτσακι σου

Εκείνη την στιγμή μπαίνει μέσα κάποιος τρέχοντας

- : Το.. το έσκασε λεει καθώς αιμα τρέχει από την κοιλιά του.

Stef : Bruno ποιος?? Λέει άγρια

Bruno : Το παιδί.. λέω εκείνος καθώς πιάνει την κοιλιά του και πέφτει κάτω.

Μόλις πέφτει κάτω πηγαίνω πίσω από τον Stefan και του παίρνω το όπλο και τότε μπαίνει μέσα ο Thor.

Th : Πήγαινε βρες την μικρη θα τον κανονίσω εγώ αυτόν

T : Εντάξει λέω καθώς βγαίνω έξω τρέχοντας.

Kathryn Pov

Τρέχω αρκετή ώρα και τα πόδια μου πονάνε. Δεν ξέρω που ακριβώς βρίσκομαι και αρχίζω και ζαλίζομαι. Αρχίζω και περπατάω πλέον μέχρι που κατα λάθος πονάω σε κάποιον.

Pet : Kathryn! Είσαι καλά! λέει και με αγκαλιάζει

Kathryn : Ναι.. λέω και ξαφνικά όλα μαύρα.

....

Pet : Ξυπνάει παιδιαα λέει ο Peter νομίζω καθώς ανοίγω τα μάτια και τους βλέπω όλους από πάνω μου.

Avengers ( fanfiction) Where stories live. Discover now