Prenses...

2.5K 103 25
                                    

Flash back

Luka

Marinette'i gerçekten seviyor musun ?

Evet hemde deliler gibi

Biliyor musun bende

Bu ne demek oluyor ?

İyi olan kazansın demek oluyor ...

Flash back son

( flash back koymasam olmazdı uzun süredir okumayınca unutmuşsunuzdur :/ )

Luka telefonunu kapatıp Marinette'i izlemeye başladı . Farkında olmasada Marinette'i tek izleyen o değildi . Evet Adrien...

Çok sinirliydi Marinette madem ona aşıktı niye Luka'nın teklifini kabul etmişti ? Böyle şeyleri düşünürken etrafına baktı . Sonrada aşık olduğu kıza .
Hala siniri geçmesede biraz da olsa sakinleşti .
Telefonuna baktı Luka ile olan konuşmaya derin bi nefes verdi . Kulaklığını taktı ve Marinette'in en sevdiği slow şarkıyı açtı ve camdan dışarıyı seyretti . Aklına şu son 1 yıl geldi ...
O uğur böceğinin peşinden koşarken ve onu sadece kendi olduğu için seven bir kız ararken , aslında Marinette başından beri sinyalleri veriyormuş . Mesela yağmurlu ilk gün . Şemsiyeyi verirken ıslak saçları ne kadarda tatlı gözüküyordu . Ne kadar güzel gülüyordu . Aslında hep aradığı kız onun en yakın arkadaşıymış . O an fark etti ki aslında Marinette'e hep aşıkmış . Sadece kendine itiraf edemiyor ve uğur böceğine olan hayranlığının arkasına sığınıyormuş . Böyle böyle her şey aklında dank etti . Bir kez daha gece mavisi saçlarına , bir kez daha gök yüzü gibi parlayan gözlerine , bir kez daha parlak pembe dudaklarına ve bir kez daha gülüşüne aşık olmuştu . Yağmur yağmasada Adrien o an sırılsıklam olmuştu aşkından . Bir yandan  düşünüyordu ben bu kızı böylesine üzmüşken kalbini paramparça etmişken nasıl bir daha kalbini kendisi için attırıcaktı . Nasıl bir daha onu prensesi yapacaktı . Bilmiyordu . Ama şundan emindi onların aşkı tüm evrenden daha güçlüydü .
Ve yapabilirdi , prensesini tekrar kendine aşık edebilirdi , aslında zaten ona aşıktı . Sadece yorulmuştu ve kendini mutlu etmek için bu yolu seçmişti . O an tekrar kalbi çarpmaya başladı .
Prensesine doğru baktı , her ne kadar şu an başka bir adamın kollarında uyusada huzur doldu içi . Çünkü şu an prensesi bedenen başkasının yanında olsada hala kalbinde bir yerlerde kendisinin olduğundan emindi .

Yazar

Marinette uyanmıştı . Hafifçe gözlerini kırpıştırıp etrafına bakındı . Luka uyuya kalmıştı . Aslında herkes koltuklarında uyuyordu . Luka'yı uyandırmayacak şekilde doğruldu . Telefonunu alıp kulaklıklarını taktı , en sevdiği şarkıyı açtı . Tekrardan etrafına göz gezdirdi tek uyanık kişi Adrien idi . Şaşırmıştı bu saatte neden hala uyanıktı ? Saate baktı . Gece 2:34 tü . Telefonunu bırakıp koltuğundan kalktı ve onun yanına oturdu .
Hafifçe dürttü . O da şarkı dinliyordu hatta Marinette'in en sevdiği şarkıyı . Adrien dürtülmesine rağmen Marinette'in geldiğinin farkına varmadı . Marinette bu sefer onun kulaklığının bir tekini alıp kendi kulağına taktı ve ona yaklaştı . Bu sefer Adrien hızlıca kafasını döndürdü . Marinette' in olduğunu bilmiyordu tam kızıcakken hızlıca döndüğü için dudakları birbirine değdi . İkiside kızardı .
M : Ş-şey korkuttuğum için özür dilerim .
A : Sorun değil  canım .
M : Neden hala bu saatte uyanıksın ? Bak herkes uyuyor .
A : Sevdiğim kızı düşünüyorum onun aşkından uyuyamadım .
Marinette'in yüzü düştü oysa onun sevgilisi vardı . Ancak hala Adrien'a karşı  hisleri vardı .
A : Ne oldu neden üzüldün ?
M : Sana bir şey anlatıcam ama Luka'ya söyleme ve ...
A : Ve ?
M : Ve bir şey itiraf edicem ama dediğim gibi lütfen kimseye söyleme ve de sonuna kadar dinle . Söz mü ?
A : Söz veriyorum bana her zaman güvenebilirsin .
Marinette hafif ve buruk şekilde gülümsedi .
M : Ben bugün Luka'nın teklifini kabul ettim ya
A. : evet ?
M : Aslında bi anlık hırsla oldu yani ...
A : yanisi aslında onu sevmiyorsun ?
M : evet tam olarak öyle
A : O zaman ayrıl
M : Ama çok üzülür ona arkadaşım olarak çok değer veriyorum.
A : Bak Marinette kimse senden daha önemli değil bunu asla unutma tamam mı ? Her zaman senin hislerin önemli . Hem şöyle düşün sana bağlanırsa daha çok üzülür daha yeniyken bitir ki çok üzülmesin .
M : Aslında haklısın teşekkürler
A : Rica ederim bir şey itiraf edicektin ?
M : şe-y bak-k aslın-da eeee
A : Seni dinliyorum Marinette
Marinette derin bir nefes alır .
M : Ben o şemsiye olayından beri - s-sana aşığım . Y-yani 1 yıldır .
Marinette yüzü kızarık şekilde elleriyle oynuyordur .
A : Utanmana gerek yok
Adrien Marinette'in ellerini tutar .
A : Bende seni seviyorum
M : Ama arkadaş olarak değil mi ? İşte bu yüzden itiraf etmiyordum .
Marinette'in yüzü asılır .
A : Hayır arkadaş olarak değil B-ben sana aşığım Marinette . Ancak bunu kendime bile  uzun süredir itiraf edemiyorken sana açılmam imkansızdı . Seni üzdüğüm bir yıl için özür dilerim Prenses .














Hellooooooooo
Geri döndüm. Bunun şerefine yaptığım en uzun bölüm oldu :)
Sizi bu kadar uzun süre boyunca yalnız bıraktığım için özür dilerim . Kendimi afettirmek için daha çok bölüm atacağım .

Öpüldünüz ❤️💋❤️

Ben gidip diğer kitabımada bölüm yazacağım .

Sizi çok seviyorum ❤️❤️❤️

Doğruluk mu ? Cesaret mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin