//NOT :hikayeye eklemeler yaptım lütfen tekrar okuyun 😍//Öncelikle merhaba size bugün kendi dünyamdan yani kurtların dünyasından bahsetmeye geldim.
Kurt dedim diye yanlış anlaşılmasın ormanda yaşamıyoruz ama bizim dünyamız ormandan daha acımasız.
Neden böyle dediğimi merak ediyorsunuz değil mi?
Kurtlar arasında hiyerarşiyi bilir misiniz ;En güçlüler sizinde bildiğiniz gibi alfalar, eğer alfaysanız ve güçlü bir soydan geliyorsanız dünya önünüze serilir. Kurt dünyasında 3 büyük soy var. Bunlardan ilki Choi ailesi gri kurtlar , daha önce hiç onlardan biriyle tanışmadım ama herkes onların çok kibirli olduğunu söyler, ikinci olarak Kim ailesi kahverengi kurtlar , onlar en nazik olanlar kimse onlar hakkında kötü söz söylemez ve son olarak Park ailesi siyah kurtlar, onlar hakkında hiçbir bilgim yok, onlar en zengin ve en güçlü olanlar. Aslında en güçlü olanlar beyaz alfalar ama onların nesli tükendi. Piramidin 2. sırasında omegalar var çünkü alfalar soylarını devam ettirmek için omegalarla evlenir. O yüzden omegalar en az alfalar kadar değerlidir ve betalar, onlar piramidin en son basamağı en zayıf olanlar, betaların işi alfalara hizmet etmek.
Peki diyeceksiniz sen bunlardan hangisisin,pramitte senin yerin ne, ben hiç biri değilim,benim piramitte yerim yok, benim bir soyum yok, benim bir türüm yok, benim bir ailem yok ben hiçim. Evet kurtlar arasında benim gibi olanlar var, normalde doğduğumuz anda kurdumuz kendini belli eder ama benim bu yaşıma kadar kurdum hiç meydana çıkmadı. Benim bir kurdum yok, ben bir hiçim bu dünyada yerim yok ve bunu bize çok güzel bir şekilde öğrettiler biz bu böyle büyütüldük, eğitildik eğer bir hiçsen bu dünyada kendin için yaşayamazsın, başkaları için yaşarsın, efendilerin için. Sana ne deseler, ne yaparsalar yapsınlar sadece onlar için yaşarsın çünkü artık onlarınsındır. Eee diyeceksiniz sizin betadan farkınız ne, onların bir ismi var, onların kurt dünyasında bir yeri var ama bizim yok. Onlar hizmetlerinin karşılığını alır ama biz sadece yaşarız.
Bugün büyük gün, bugün benim ölüm günüm. Hayır yanlış duymadınız bugün 20 yaşına girdiğim gün gerçekten ölüyorum, bugün kendim olarak geçirdiğim son gün çünkü benim gibi olan herkes gibi 20 yaşına girdiğim gün satılıyorum.
Baekhyun 21.11.2000-21. 11.2020
Baekhyun 20 yaşında kurt olmasına rağmen bir türü yok o bir hiç?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Zilch /Chanbaek /texting ✔️
Fanfic+Ben bir hiçim bedenim hayatım hiç biri benim değil buna rağmen bana bunları yaşatan adama kalbimi verebilir miyim? -Güç, para, itibar, insanlar hepsi benim en büyük benim, hatta hayatında benim, yaşıyorsan benim için yaşıyorsun daha fazlasını verem...