42

1.4K 94 61
                                    


"Hayatım belliydi zaten Minho'un ondan hoşlandığı" Baekhyun kafasını kaldırıp omzunda yattığı kocasına baktı;
"gerçekten düğün gecemizde arkadaşlarımızın dedikodusunu mu yapacağız" dedi ve elini kocasının göğsünden başlayarak yavaşça aşağılara doğru okşamaya başladı "ağzını kapatıp da küçük Chanı konuştursan " dedi ve eline aldığı ufaklığı sıktı.

"AhhhBaek rahat dur  iyi değilsin "

Baekhyun yattığı yerden doğruldu ve yanında yatan adamın üstüne oturdu  bebeği izin verdiğince sevdiği adamın dolgun dudaklarına uzandı. Chanyeol zevkle karşıladı minik dudakları, hamile kocası daha fazla zorlanmasın diye yerlerini değiştirdi önce tombul pembe yanaklarını sonra  ince  dudaklarını öpmeye başladı, diğer yandan Baekhyun istediğini almanın mutluluğla Chanyeol'a sürtünmeye çalışıyordu evet sadece çalışıyordu çünkü göbeği buna izin vermiyordu.

Chanyeol sevdiği adamın dudaklarıyla ilgilenirken Baekhyun'un pijamasını yukarıya kıvırdı ve sağ göğüs ucunu ağzına aldı   sol göğüs ucunu da parmaklarıyla oynama başladı.

Hamileliliğinde verdiği etkiyle göğüsleri hassaslaşan Baekhyun kendinden geçmiş bir vaziyette kıvranıyordu.

"Channie ahhh tamammmh bırakahhma diğeri mmmh "

Chanyeol sevdiğinin göğüs uçlarıyla yeterince ilgilendikten sonra son kes ikisini de öpüp, daha aşağılara doğru öperek indi  bebeğini öperek;

"bebeğim babacığına söyle uslu dursun Chanyeol baba kendini zor tutuyor " dedi ve geri çekildi.

"yahh çok kötüsün " diyerek Chanyeol 'un göğsüne yumruk attı ve küsüp arkasını döndü Baekhyun.

Kocasının gönlünü almak için önce omzunu sonra dudaklarına ufak bir öpücük kondurarak "bebeğim bugün çok yoruldun o yüzden şimdi güzelce dinleniyorsun " dedi ve kollarının arasına aldı sevdiğini.

Gecenin bu şekilde bitmesini istemeyen Baekhyun son kez şansını denemeye karar verdi. Elini göbeğine koyarak "bebeğim babaya söyler misin Baek baba gayet iyi yorgun falan değil "

Dudaklarını büzerek küçük bir masum çocuk edasında söylediği söze dayanamayan Chanyeol uzandı ve güzel dudaklara öpücük kondurup kocasını taklit ederek elini onun göbeğine koydu ve "bebeğim babacığına söylermisin  Chanyeol baba o bayılınca  çok korktu o yüzden kurduna zor sahip çıksada olmaz" dedi.

Oynadıkları oyuna gülerek devam eden Baekhyun;

"ama bebeğim babacığa söylermisin Baek baban yorgunluktan değil stresten bayıldı yoksa sabaha kadar sevişecek enerjim var "

Bunun bu şekilde olmayacağını anlayan Chanyeol dudaklarını ince dudaklara yaklaştırarak "iyi geceler bebeğim " diyerek son kez sevdiğine öpücük verdi ve gözlerini kapadı.

Sonunda pes eden Baekhyun "iyi geceler babacık" diyerek kocasına sarıldı ve gözlerini kapadı ama Chanyeol bu sözden sonra gözlerini açtı.

//evet sumut diyerek yola çıktım ama yapamadım 🤭🤭 ve düz yazı gerçekten benlik değil olmuyor yazamıyorum. Umarım olmuştur aklımda canlandırdıklarımı aktarmaya çalıştım ama gece sarılarak yatakta sohbet eden chanbaek sayesinde fels geçirdim anca bu kadar oldu 🤭 çok tatlılar lan 😍😍😍 öhömm neyse diğer bölüm final galiba😔

Not: yeni hikaye yazmayı düşünüyorum Patron Bebek gibi 2 çocuk babası Chanyeol ve işsiz Baekhyun arasında 🤭 ama yan çiftlerde kararsız kaldım diğer gruplardan olsun mu yoksa sadece exo mu olsun 🤔🤔 lütfen düşüncelerinizi benimle paylaşın 🤭 sizi seviyorum 🧡//

The Zilch /Chanbaek /texting ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin