Her normal insan gibi bende sabahıma camdan vuran güneş ışığıyla başlamak isterdim ama...Ne yazık ki cümle de normal insan geçiyo . Ben bu kategorinin dışındayım . Ben böyle mal mal düşüncelerle boğuşurken içerden gelen sesler yükseldi . Gürültü , patırtı noluyo ya aşşağı da ? Bu sefer kesin ve kesin yerimden kalkmıyıcam . Geçen sefer o denyo alt dudağımı kesmişti vee ıııı...şey her neyse öyle şeyler işte . Yatağa iyice gömülüp yorganı kafama çektim . Hee bu arada yataktayım diye o denyoyla uyuduğumu felan sanmayın sakın o salak o iğrenç şeyi yaptıktan sonra ''İyi geceler.'' diyip gitti . Ben de ohhh mis gibi uyudum . Ben tam tekrar uykuya dalacaktım ki ... Allah senin de belanı versin üç nokta ! Kapı birden açıldı . Neydi bu çocuğun adı heh Kürşat . Biraz isim özürlüyüm de . Neyse o her zaman İZBANDUT ! Kapıyı kapatınca bana doğru gelmeye başladı ;
-Çabuk kalk . Gidiyoruz .
-Nereye ?
-Napacan ? Gelmem mi diyicen ?
-Öyle bi şansım varsa evet !
-Ama ne yazık ki öyle bi şansın yok .
yataktan kalkarak izbandutun peşine takıldım . Aşşağı inip dış kapıya gelince izbandut kolumu tutarak sağ taraftaki siyah Range Rover'a doğru itmeye başlayınca kalbim biraz hızlı atmaya başladı . Çünkü o Range ! Tamam mı Range ! Boru değil ! Boruysa bile , bu boru başka boru cingili daşlı boruuuu.. Neyse tamam . Range Rover'a binince birden gaza basması kötü oldu tabii .. Biraz sonra bi evde durduk . Arabadan inince nerde olduğumuzu idrak edemedim çünkü direk kolumdan çekiştirilerek eve sokuldum . İzbandut beni sürükleyerek merdivenlerden çıkarıp bi odaya tepince direk yeri boyladım . Hiç bişey demeden kapıyı kitleyip gitti . Bende kalkıp odaya bakındım ve ben iptal ben şok ben finiş ! Oda sırf mavi başka hiç bi renk yok . Tavan bile buz mavisi . Oha gerçekten harika . Zaten bir gün daha o siyah odada kalsaydım direkmen siyah beni boğarak öldürecekti . Ben kalkıp yatağa oturunce kapı açıldı ve içeri meşhur denyomuz girdi . Şerefsiz .
-Bak seni kimler kimler merak etmiş .
dedi . ''E diyon la amk bebesi'' bakışlarımı atmaya hazırlanırken telefonunu çıkardı ve biyerlere girdi . Sonra telefonu bana verdi . Hayır vermedi fırlattı ! Telefonu elime alınca ekranda dadım ve Sinan abimi gördüm . Spiker kadının dedikleriyle gerçek anlamda ben iptal ben şok ben finiş .
-Ünlü iş adamı Yavuz Sermen'in kızı Mısra Sermen evden mi kaçtı ? Bir-kaç gün önce günlük yazma bahanesiyle evden çıkan küçük Sermen bidaha dönmedi . Kaçtığı yönde iddaaları doğruluyan görgü tanıkları küçük Sermen'in foyasını ortaya çıkardı . Söylenenlere göre küçük Sermen annesinin ölümünden sonra psikolojik sıkıntılar yaşamış ve yanlış yollara başvurmuştur . En son olarak ise sevgilisiyle kaçan küçük Sermen hala aranıyor ...
Y-yok artık ya ! Kaçırılmak mı ? Görgü tanığı mı ? Sevgili mi ? Kaçırıldım lan ben !
-Eeeee Yavru Kedi'cik . Haberler nasıl ? Ama tüh yaa kaçtığımızı herkes öğrendi şuan . Bak görgü tanığı da varmış ..
Ben sanırım şuan bu denyonun suratındaki piç sırıtmanın ne olduğunu biliyorum ... Allah belanı versin ...
Küçük denyolarım nasılsınız lan ? :) İyisiniz iyiii :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kişisin ...
Teen FictionO korkulması gereken biri ; O zararlı , Tehlikeli , Korkunç , Acımasız , Ve karşısına çıkan 'Küçük Kedi'ye AŞIK ... Yanlışlıklar üzerine kurulan bi EFSANE ...