Buğün babamı gördüm . Hafif hafif sakalları çıkmış yorgun ve bitkindi . Uzun zamandır görmemiştim . Sürekli çalışıyo ve bu artık acı vermeye başladı. Annem öldü
Her zaman ki gibi evden biraz uzakta ki ormanlık alana oturup yazdığım günlüğü bugün de yazmamı bölen şey dudaklarımın üstünde hissettiğim bez parçası oldu . Vee gerisi karanlık.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda,karşım da resmen kırmızı görmüş boğa gibi bagıran adam çekti dikkatimi.
-Olum bu Sudem değil !
-Abi sen bize ormanda resim çiziyo diyince bizde bu ufaklığın eli de defter görunce...
-Mal gibi bu kızı Sudem sandınız dimi ?
-Abi afedersin . Biz hemen Sudem'i bulup getirelim
-Tamam .
Adam bana dönünce beni incelemeye başladı . Gözleri dudaklarımın üzerinde biraz fazla oyalanınca yanaklarım kızardı . Güçlükle dudaklarımdan dökülen kelimelerle .
-Be..ben Sudem felan değilim . Hadi bırakın da gidiyim .
-Dur bakalım Küçük Kedi belki seninle biraz eğleniriz .
Ne ? Ne dedi o ? Eğleniriz mi ? Ah ! Onunla yatacağımı düşünmüş olamaz değil mi ? Tamam belki azıcık yakışıklıdır ama bu onunla yatmam için bir neden değil !
-Seninle yatmayacağım !
-Ah! Herkes en başında böyle der zaten .
-Ama ben herkes değilim . Bak şu an yerimde başka birini bulmak istediğini biliyorum . Hadi beni bırak da gideyim artık .
-Aaa... Sanırım seni bırakıca... Hayır seni bırakmayacağım !
-Ah ! Hadi ama !
-Bence öyle sesler çıkarmamalısın !
Hih ! Terbiyesiz ! Kesin gene kızardım . O bana bakıp sırıtıyo mu ?
-Pislik ! Seni aşşağılık , işe yaramaz , kendini bişey sanan , egosu bi taraflarından büyük denyo !
-Kendimi Amerikan filmindeki kanyonlardan Yeşilçam filmine düşmüş gibi hissettim . Ciddi misin ? Denyo mu ?
-Ne var bence gayet güzeldi . Hadi artık ne zaman bırakacaksın beni ?
-Gerçekten anlaman mı gıt yoksa numara mı yapıyosun ?
-Ha ha ha ! O kadar komikti ki , gülmekten ölebilirim .
-Sen gülmekten ölmeden önce bişey sorucam . Adamlarım seni bulduğunda yanında bu defteride getirmişler . Annen öldü mü ?
Defter mi ? O benim günlüğüm salak herif ! Annem mi ? Ah ! Evet , en son annemin öldüğünden bahsediyodum . Ama bunu bilmesine gerek yoktu . Bu yüzden cevap vermek yerine kafamı başka yöne çevirdim . Bi süre suratıma baktıktan sonra kahkahalarla gülmeye başladı .
-Gerçekten seni kaçıran adama trip mi atıyorsun sen ? Siz kadınlar trip için mekan,zaman,kişi ayırt etmiyorsunuz .
-Gülme !
İnadıma yapar gibi daha çok gülünce sinirden gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum . Güçsüzlüğüme bir kez daha lanet ettim.Bi süre sonra gülmeyi kesti ve bana baktı .
-Şimdi de bana duygu sömürüsü mü yapacaksın ? Hadi ama böyle saçma numaraları yer gibi mi duruyorum ?
-Numara felan yaptığım yok ! Sadece annemden bahsetmekten nefret ediyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kişisin ...
Novela JuvenilO korkulması gereken biri ; O zararlı , Tehlikeli , Korkunç , Acımasız , Ve karşısına çıkan 'Küçük Kedi'ye AŞIK ... Yanlışlıklar üzerine kurulan bi EFSANE ...