Totul s-a schimbat.

648 41 6
                                    

In momentul urmator intra mama in salon cu viteza luminii si inima in gat.

-Ohhh,slava Domnului Jesse,te-ai trezit!! Cat de ingrijorata am fost,o sa fie bine,o sa vi acasa si o sa fie la fel ca inainte,nu ai de ce sa te temi,sunt langa tine.

-Mama! Ma bucur tare mult sa te vad,imi pare rau ca ti-am facut probleme,dar mama stiu ca nu o sa fie la fel ca inainte,sunt alt om acum,mama te iubesc.

-Si eu te iubesc Jesse * Mama ma imbratiseaza cu lacrimi in ochi*

-Buna Tom,ma bucur ca esti aici.Cum mai esti?

-Sunt bine multumesc,doamna. Va multumesc pentru tot.

-Aaaaa stai stai,stai! Voi va cunoasteti?

-Da Jesse,eu cu Tom te vegeam toata ziua,uneori si noaptea.

-Jesse,am vorbit cu medicul si mi-a spus ca iti mai face o serie de analize,si apoi va decide cat va mai trebui sa stai aici.

-Doamna Wills ar fii indicat sa o lasati sa se odihneasca,e foarte important cat timp e inca la noi. Spune asistenta.

-Jesse,ai auzit,mi-as dori sa ma stau cu tine,scumpa mea dar stiu cat de important este,plec acasa sa aranjez camera pe cand te vei intoarce,te iubeste mama.

-Si eu te iubesc mama!

-Doamna Wills,daca nu va suparati,as vrea sa raman cu Jesse.

-Sigur dragule,doar sa nu o tii prea mult,e important sa se odihneasca.Sa ai grija de ea!

-Desigur! La revedere

Tom se aseaza langa patul meu,ma ia de mana si isi culca incet barbia peste bratul meu,inca amortit.Usor,usor ma lua somnul,dar Tom mi-a luat-o inainte,si a adormit langa mine,incet,incet ma fura si pe mine somnul si adormisem ca un prunc.

Ma trezisem dimineata urmatoare odihnita si cu gandu la cei dragi,deschizand ochii cu repezeala,ma intinsesem ca acasa,si observam ca sunt singura în salon. Când deodatã intrã Tom și mama în salon cu o plasã în mânã.

Accidentul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum