_HP_Anime_Foci_Fan kérésére. Remélem tetszik. 😊💕
T/N=Te neved
V/N=Vezeték neved
A/F/I=Amortentia főzet illatodLehet, hogy hülyén fog hangzani, de beleszerettem Perselus Piton-ba. Igen a házvezetőnkbe és a bájitaltan tanárunkba. A bájitaltan most is érdekes volt, mint mindig. Bár nem csodálkozom, hisz egy félisten tartja.
-Következő órán az amortentia főzetett fogjuk venni.-jelentette ki Piton.-Most mehetnek.
Már épp léptem volna ki a teremből, mikor Piton professzor utánam szólt.
-Mrs.V/N maga maradjon. Láttam, hogy kicsit elkalandozott órán és nem engedhetem meg, hogy a legjobb diákom ne figyeljen oda.
-Ohh ha tudnád, hogy mi veszi el a figyelmem.-gondoltam magamban.-Elnézést tanár úr többet ilyen nem fog előfordulni.-mondtam.-Talán.-egészítettem ki magamban.
-Csak ennyit akartam, most mehet. Viszlát.
-Viszlát.-Na és mi volt?-kérdezte L/B/N izgatottan.
-Hát azt mondta, hogy én vagyok a legjobb diákja és hogy figyeljek oda meg stb.
-Hisz ez lehetetlen, ez a csávó félisten.
-Ugye én is, ezt gondoltam.
-Na gyere, mert Piton leszedi a fejünket, ha késünk.-Ki tudja, mi ez a bájital?-kérdezte Piton.
-Az amortentia főzet, ez a világ legerősebb szerelmi bájitala.
-Miss V/N öné a porond.-állt arébb.
-Mármint szagoljam meg és mondjam el?
-Mi mást csinálna vele, ha nem ezt?-láttam még egy kis vigyort Piton arcán.
-Nos...-köszörültem meg, a torkom.-Könyv, Tinta és..-szipantottam egy nagyot.-eső.-mondtam.
-Miss V/N maradna egy percet?-kérdezte meg Piton, az óra végén.
-Persze Piton professzor. Mit szeretne?-mosolyogtam rá.
-Lehet, hogy furán fog hangzani, de tudok olvasni a diákok gondolatában.-mondta, mikor már senki nem volt, a közelben.
-Uhhmm... É.. Én.. Én.-pirultam el.-Elnézést.
-Semmi baj.-vigyorodott el.-Talán ismerős lehet neked ez A/F/I.
-Ez az én A/F/I.-lepödtem meg.-Akkor te vagy az..
-Igen. Könyv, tinta és eső. Szóval eljönnél velem valahova, mondjuk következő héten.
-Ez egy randi meghívás akar lenni?-kérdeztem mosolyogva.
-Talán.-nézett el.
-Elfogadom.-nyomtan puszit az arcára.
YOU ARE READING
Harry Potter Oneshots
FantasyLehet kérni Oneshotokat.💕 Legjobb helyek: #fantasy 1 #hp 2 #harrypotter 5 #hungary 1