Son Gün

89 3 0
                                    

Berat sabah kalkmaya alışmalıdır çünkü çok geç kalkıyordur. Yiğitcan her zama erken kalkar Azra ve Esma'da. Son bir hafta varsır okulların açılmasına fakat bu dört arkadaş hep geziyor ve ders çalışmıyordur. Kordon , sinema hep çarşılardadır. Akşam olup eve gelince Berat elini yıkarken suyun eğildiğini görür. Yiğitcan annesine bitlileri yerleştirirken toprağın hava kalktığını harket ettiğini görür. Esma ise yemek yaparken ateşin belirli büyüklükte değil büyük bir kamyon patlatacak kadar bir ateşin yandiğini görür. Azra ise kardeşine sinirlenir ve ampulleri patlatır. Ertesi gün hepsi bir parkta buluşup olanları birbirine anlatır ve Azra'nın yanağı kesilmiştir çünkü ampul patladı. Hepsi korkmuştur faakat bu güç hepsinde ilerlemiştir ve okulda da hakim olamazsak okuldan atılacaklarından korkarlar. Ne de olsa okula ve can kaybına zarar gelebilir. O gün olur normal bir gün gibi yaşamaya çalışırlar fakat Berat su içerken şişeyi patlatıp auyu içinden çıkartıp havada 2 saniyelik bir bekleyişte tutar. Bu olayı kendisi yapmamış gibi müdüre gider ve olayı anlatır. Ertesi gün gelmez. Yiğitcan ise dişarıda oynarken yerde olan taşların bir miktarını meteor gibi bir şeye çevirip havada parçalar ve Berat'ın müdür anlattığı şekli anlatır yani o nun yapmadığı gibi. Esma güneşe doğru bakarken alevli bir şeyin onların üatüne doğru geldiğini görür Azra ise onu havada patlatır. Bu iki kız da aynı şekil yapar ve hepsi ilk hafta okula gelmezler. Müdür bunlardan şüphelnir okul çımışı bu dörtnarkadaş okul tellerinde müdürü beklerler müdür bunlara olayın bunların fakat istemeden taptığını anlar ve anlatır. Bu dört arkadaş müdüre okuldan başka bir yerde olmadığını sağdedece okulda bu olaylar olduğunu anlatır. Müdür bu arkadaşlara kızmaz ve kendi de o oklda okuyup onunda böyle bir gücü olduğunu anlatır ve bu güçler sağdece özel kişilerde olur der müdür. Kendiside okulda o güçe sahip eve ve ya okuldan başka bir yere gidince gücün geçtiğini söyler ve bu olayların hepsi bu dört arkadaşa da olur.

Lanetli HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin