Yiğitcan her zaman okula erkwn gelirdi fakat nedense bu gün gelmedi Azra ise hep geç gelirdi şimdi ilk sınıfa gelen o oldu aordum Azra'ya sordum;
- Azra ne oldu bu kadar erken geldin , hep en son gelen sendin ?
Azra ;
- Ben de bilmiyorum hiç uyku tutmadı zaten dün akşam kapının önündeki bir çocuk bana küfür etti bende sinirden tüm mahallenin elektriklerini patlattım.
Esma'nın da gelmediğini anladık fakat üçüncü ders olmuştu şüphelendim bu ikisi niye gelmedi ama aralarında bir ilişki olamazdı çünkü ikisi çok iyi arkadaştı. En azından Azra ile ben okulda bir sorun çıkartmadan günü bitirdik. Ertesi gün hep berber okula geldik fakat okula gelene kadar olaylar g*tümüzü bırakmadı okula geç fakat yaralanmadan gelmiştik öğretmen bize kızdı ve yerimize oturduk sınıfa yeni bir kız gelmiş ismi ise Şeymanur . İlk tenefüs Şeymnur'un yanona gittik ve onunla tanıştık bayağı bir kaynaştık Şeymabyr bize bir aır tutabilirsiniz diye sordu bizde tabiki dedik Şeymnur'un da gücü varmış o da cisimleri hareket ettirip belirli bir şekle çevirmeymiş. Akşam olunca camın önünde köçük taş parçası kadar bir ateş topu gördüm koştum dişarı çıktım Esma'ymış ne yapıyorsun diyerek kızdım bana önemli bir şey anlattı Yiğitcan aramızdan ayrılıyormuş Mersin'e gidecekmiş. Esma'ya üzldüğümü söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Hayat
RandomBerat Azra Yiğitcan ve Esma bir kankadır okullar açılınca okulda sihirli güçlere sahip olurlar ve olaylar başlar...