Komu podarujesz pluszaka i jaka była jego reakcja?

441 29 14
                                    

WODNIK - Bokuto Kotaro, był tak przeszczęśliwy gdy dałaś mu pluszaka sówkę, że aż mu się oczy świeciły.

RYBY- Toru Oikawa, był przeszczęśliwy gdy dałaś mu pluszaka, w zamian dał ci buziaka w policzek.

BARAN- Atsumu Miya, był zaskoczony, że dajesz mu akurat misia, ale powiedział, że chcę coś jeszcze, po czym cię pocałował w usta.

BYK- Tobio Kageyama, był zdezorientowany tą sytuacją, nie wiedział po co mu dajesz tego pluszaka.

BLIŹNIĘTA- Shinsuke Kita, uśmiechnął się i cię przytulił w ramach podziękowań.

RAK- Kiyomi Sakusa, najpierw musiał go zdezynfekować zanim wziął go do rąk.

LEW- Satori Tendo, wziął pluszaka i go mocno do siebie przytulił ,po czym ciebie też zamknął w szczelnym uścisku.

PANNA- Kenma Kozume, był zdziwiony, że pluszak w kształcie kota był tak do niego podobny.

WAGA- Eita Semi, wziął od ciebie misia i stał tak przez dłuższą chwilę, po czym przyciągnął cię do siebie i przytulił.

SKORPION- Kei Tsukishima, nie chciał go przyjąć, ale i tak mu go wcisnełaś do rąk.

STRZELEC- Tsutomu Goshiki, prawie się rozpłakał i zaczął ci dziękować, uważał go za ważny prezent od ciebie.

KOZIOROŻEC- Sawamura Daichi, gdy dałaś mu miśka to on w tym czasie powiedział, że nie musiałaś mu go dawać bo to ty jesteś jego misiem.

𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒌𝒊 𝑯𝒂𝒊𝒌𝒚𝒖𝒖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz