Kto cię będzie chciał poderwać i jakim tekstem ?

1.1K 43 46
                                    

WODNIK - Tanaka Ryūnosuke

RYBY- Shōyō Hinata

BARAN - Sawamura Daichi

BYK- Iwaizumi Hajime

BLIŹNIĘTA- Sugawara Kōshi

RAK- Oikawa Tōru

LEW- Haiba Lev

PANNA- Issei Matsukawa

WAGA- Tadashi Yamaguchi

SKORPION- Satori Tendō

STRZELEC- Taketora Yamamoto

KOZIOROŻEC- Kei Tsukishima

(Miesiąc twoich urodzin)
Jakim tekstem cię poderwie?

Styczeń- Przepraszam, czy przed chwilą spytałaś mnie, czy pójdę z tobą na kawę? Jeśli nie, możesz to zrobić teraz!

Luty- Czy to Ty jesteś tą księżniczką, której od dawna szukam?

Marzec- Gdyby wystawała ci metka, to na pewno byłoby na niej napisane: Made in Heaven.

Kwiecień- Hej, Mała. Czas zapłacić czynsz za mieszkanie w moim sercu!

Maj- Przepraszam, czy ja jestem w cukierni, bo widzę niezłe ciasteczko.

Czerwiec- Przeczytałem gdzieś, że całowanie podnosi poziom hormonów szczęścia w organizmie. Gdybyś kiedyś cierpiała z powodu depresji, możesz śmiało zgłosić się do mnie.

Lipiec- Musisz być dekoratorką wnętrz, bo jak tylko weszłaś do tego pomieszczenia, zrobiło się piękne i wręcz doskonałe.

Sierpień- Kiedy się urodziłaś padało... To nie deszcze... To łzy... Niebo płakało, bo straciło swoją najpiękniejszą gwiazdę, którą jesteś właśnie TY!

Wrzesień- Zakład, że nie wytrzymam i po kilku minutach patrzenia w twoje oczy zakocham się bez pamięci?

Październik -Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Bo jeśli nie, to przejdę jeszcze raz!

Listopad- Masz może mapę? Bo zgubiłem się w twoich oczach.

Grudzień- Ktoś mi powiedział, że uśmiech to pół pocałunku. Uśmiechnij się do mnie dwa razy!

𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒌𝒊 𝑯𝒂𝒊𝒌𝒚𝒖𝒖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz