EVET İKİNCİ KİTABIM İLE KARŞINIZDAYIM . UMARIM BU KİTABIMI BEĞENİRSİNİZ. NEYSE SİZİ FAZLA TUTMADAN BU UP UZUN BÖLÜM İLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM.
*
Yatağımda birisinin zıplaması ile irkilerek kalktım. benim canım abim benim uyanmam için yatağımda zıplıyordu.
Burak: "kalksana kızım hadi"
abim her zaman hareketli birisi olmuştur. ama gerektiği yerde de ciddiyetini korur abimin zıplamalarına daha fazla katlanamayıp yataktan kalktım.
abim odadan çıkınca hızlıca rutin işlerimi hallettim. üzerimi değiştirip harika kokular gelen mutfağa doğru yol aldım. gerçekten harika kokular geliyordu.
aşağı indiğimde resmen ağzımın suyu akmıştı. annem sofraya her şeyi koymuştu. ve SALAM benim tabağımın yanına koymuştu.
bütün aile benim salama aşık olduğumu biliyordu. hızlıca yerime oturup ağzıma iki tane salam attım.
Ayşe: "kız yavaş olsana boğulacaksın , hem ayzer babanları bekle " dedi masaya çayları getirerek.
annemi dinlemeyip tıkınmaya devam ettim. içeriden babam ile abilerim gelirken onlara taşan ağzım ile baktım.
Samet : "öküz yine başlamış yemeye" samet abimin klasik lakabıydı öküz nerede görse öküz derdi. Ben bu durumdan şikayetçi olmadığım için her yerde derdi.
herkes sofraya oturunca yemek yemeye başladık.
-sen zaten yemek yemeye başlamıştın yavrum
iç sesim bana mı yürüdü az önce
-he noldi
iç sesime gülüp yemeğime devam ettim. burak : "anne ben bugün geç geleceğim malum okul da ertelendi. " abimin söylediğine hemen atladım.
ayzer : "anne bende abimle gitsem ne olur bak hem büyüdüm gideyim noluuuurrrr " diyerek anneme yalvardım.
burak : "velet neden gelecekmişsin benle bakim" , ayzer : "senin arkadaşların çok iyiler onlarla kolaylıkla anlaşabiliyorum o yüzen "
halbuki yalan söylemiştim. abimin yakın bir arkadaşı vardı. BARIN
-Yavaş kız ağzının suyu akacak
iç sesimi umursamadan onu düşündüm. gerçekten yakışıklıydı. hatta harikaydı ama çapkı bir erkekti. bütün kızlar ona tav oluyordu ve bu benim moralimi bozuyordu.
burak : "kaç yaşında onlar kızım ne anlaşması " , ayzer : "ya ama bana ne , bak burak abi eğer bende gelmezsem elifi unut " kesin bir dille söylemiştim.
burak abim elife bayılıyordu ama bir türlü açılamamıştı ve benden elin eler sevdiğini neler yaptığını falan sorup soruşturuyordu.
burak abim gözlerini kısıp konuştu , burak : "hmm beni hassas noktamdan vurdun güzelim tama kabul ama beni elife ayarlayacaksın hatta evlendireceksin " , burak abimin dediğine gülüp onayladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
ChickLitHikayenin adının İMKANSIZ olduğuna aldanmayın bu hikaye İMKANSIZI başaran insanlar.