YENİ BİR BÖLÜM İLE BERBERİZ | UMARIM BU BÖLÜMÜ SEVERSİNİZ
*
çalan alarm ile yatakta doğruldum. bugün avm planım vardı. bir kaç şey almam gerekiyordu. hızlıca yataktan kalkıp yüzümü yıkadım. üzerimi değiştirmeden aşağı indim.
burak abim hariç evde kimse yoktu. diğerleri işe falan gitmişlerdi. kendime sandiviç hazırlayıp tek lokmada yedim. abimde hazırlayıp tabağa bıraktım uyanınca yemesi için.
odama giderek kıyafetlerime baktım. bugün nasıl giyinmeliydim acaba. rahat giyinmeye özen gösterecektim.
kısa saçlarımı bağlaya bildiğim kadar arkaya bağlayıp yanlardan minik saçlar çıkartım. numaralı gözlüklerimi taktım işte hazırdım.
sırt çantamı koluma takıp evden çıktım. şoförlerimizden birisine beni götürmesini rica ettim. yolda giderken müzik dinlemeyi çok sevdiğim için her zaman yanımda kulaklık taşırdım.
şoföre geri dönmesini beni beklemesine gerek olmadığını söyledim ve avmeye girdim. saate baktığımda saat 10'a geliyordu.
evde epey bir oyalanmıştım. ilk önce miniso'ya girdim. bu dükkan gerçekten harikaydı. çok minnoş şeyler vardı.
alacaklarımı alıp dükkandan çıktım. geçenlerde kaybettiğim bir kazağım vardı. evde her yeri aramıştım ama bulamamıştım.
onun benzerini almak istiyordum. bu yüzden kotona gidip kazalara baktım. aynı rengini bulamamıştım ama modeli aynıydı. sadece rengi biraz daha koyu idi.
kazağın parasını ödeyip kotondan çıktım. tek alacağım şey el kremi kalmıştı. aslında evde vardı ama oda kaybolmuştu. aynı kazağım gibi.
gratis'e gidip rapunzel'li el kremimi aldım. alacaklarım bitmişti. burgerking'e gidip milkshake alacaktım. yürüyen merdivenlerden yukarıya çıkarak burgerking'e gittim.
milkshake'in parasını ödeyip avm'de dolaşarak içmeye başladım. dolaşırken avm'ye girenlere baktım.
barın. ve yanındaki kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
ChickLitHikayenin adının İMKANSIZ olduğuna aldanmayın bu hikaye İMKANSIZI başaran insanlar.