G.K.D 12. BÖLÜM 1. PART

463 38 7
                                    

Doruktan devam

Kızlar odaya gittikten sonra bizde denizle birlikte yukarıya benim odama çıkıp biraz sohbet ettikten sonra oyun oynamaya başladık. Biraz oynadıktan sonra hilal gelip benimle uyumak istediğini söyledi. Ben kabul edince dizime yattı saçıyla oynarken uyuyakaldı. Bizde hilal uyudu diye oyun oynamayı bıraktık. Hilali yatağa koyup bende yanına geçtim denizde hilalin diğer tarafına geçince ikimizde hilale sarılıp kendimizi uykuya bıraktık.

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

Sabah hilalden devam

Sabah kalktığımda saat daha 6.50 ydi yani çok erkendi. Deniz ve doruk üzerleri açık bir şekilde yanımda uyuyorlardı. Onların üzerini örttükten sonra yataktan kalktım ilk önce lavaboda işlerimi hallettim daha sonra kendi odama gidip kızların üzerlerini örtüp giyinme odama girdim. Üzerime sportif bişeyler giydim. Siyah bel çantamıda alıp sessizce odadan çıkıp aşağıya indim.

Çantamın içine telefonumu,çakımı,powerbankımı ve biraz para koyduktan sonra suyumu ve anahtarımı alıp dışarı çıktım. Londra sokaklarında yürümek hoşuma gidiyordu.  Saat 7.30 a kadar yürüdükten sonra bir markete girip ekmek alıp eve doğru yürümeye başladım. Londra benim en sevdiğim yerlerdendi. (Yazarınız hiç londraya gitmemiş olsada gitmeyi çok istiyor.) Sanki loncanın her yeri her bölgesi bana huzur veriyordu. Belkide türkiyede olan kötü igrenç ötesi insanlardan tabi insan denebilirse uzak olduğum içindir buradada kötü insanlar var ama türklerdeki kadar fazla değil. (Öyle umuyorum öyle değilse bile öyle düşünün.) Eve gelince kapıyı olabildiğince sessizce açıp içeriye girip kapıyı kilitledim. Çantamı askılığa asıp alt kattaki lavaboya girdim ve ellerimi yıkayıp kurulayıp mutfağa geçtim. Ayşe teyze izinli olduğu için bugün kahvaltıyı ben hazırlamak istemiştim. Kahvaltı için ilk olarak patateslerimi soyup kızartmaya başladım onlar kızarırken bende pancake yapmaya başladım. O olurken bende yumurtalarımı tabağa dilimledim ve ayşe sultanın önceden buzdolabına koyduğu sigara böreklerini fırına ısınmaya verdim. Herşey hazır olunca ocağa çay koydum ve portakal suyu sıkmaya başladım. Saat 9 olmuştu. Portakal suyunu sürahiye koyup onuda masaya koydum. (Masa temsili ama biraz daha yiyecek var)

Çayın altını kapatıp arkamı döndüğümde deniz kapıya yaşlanmış beni izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çayın altını kapatıp arkamı döndüğümde deniz kapıya yaşlanmış beni izliyordu.

Hilal- Sen ne zamandır beni izliyorsun korkuttun.

Deniz- fazla olmadı az önce geldim sen neler yapmışsın ya istesek yapmazsın.

Hilal- ne zaman istedin de yapmadım acaba üstelik canım ne zaman isterse o zaman yaparım deniz kankacım madem uyandın doruğu uyandır. Aşağıya gelin kızlara küçük bir sürpriz yapıcaz. Diyince deniz hemen yukarı doruğu uyandırmaya gitti bende dolaptan buz poşetlerini çıkarıp kovaya 2 poset buz döktüm daha sonra uzerinede buz gibi su doldurup dubble buzlu su yaptım

(Pakize- Sen ne acımazısın kız hiç mi acımıyorsun kankalarına ve kuzenine.
Hilal- sus pakize ne yapacağımı sana sormayacağım ben seni en son kovmuştum hani sen gelip başkalarının ic sesi oluyordun.
Pakize- iyi be gidiyom ben.
Hilal- git pakize git.)

Doruk ve deniz aşağıya inince onlara kovayı gösterdim tabi direkman yüzlerinde benimki gibi pis bir sırıtış oluştu. Direk yukarı çıkıp benim odama girdik kızların üzerindeki battaniyeyi aldıktan sonra üçe kadar sayıp üzerlerine buz gibi suyu boşaltıp kaçtık. Kızlar bağırıyordu. Biz hemen aşağıya inip bahçeye çıktık ve masaya oturduk yengem ve dayım çoktan uyanmış masaya gelmişlerdi. Kızların paldür küldür aşağı inme sesini duyunca daha fazla gülmeye başladık. Kızlar gelince bizi kovalamaya başladılar. Dayımla yengemde bize gülüyordu. Eylül ve funda beni yakalayınca denizde beni kurtarmaya çalışırken pınara ve bernaya yakalandı. Durum böyle olunca dorukta kendi elleriyle kızlara teslim oldu. Aslında şu anda kolayca kurtulabilirdim ama kızların canını yakardım o yüzden kurtulma girişiminde bulunmadım. Eylül ve fundayı biyere daldırıp kendi isteğimle havuza atladım işte böyle deli bir kızım. Kızlar ve doruk,deniz bana şaşkınca bakıyordu çünkü bunu hiç beklemiyorlardı. Ama havuza girmeyi seven biri olduğum için normal bir durumdu benim için abimler(barış,aras,aybars) ve ablam defalarca böyle yapmam dolayısıyla havuza attıkları için alışıktım. Ben atlayınca doruk ve denizde hiç beklemeden atladılar. Hepimiz gülüşürken kızlarda atladı zaten onların üzerleri ıslaktı. Hepimiz odalara dağıldık funda ve berna benim kıyafetlerimden giyindiler eylül ve pınarda eylülünkilerden. Saçlarımızı havluyla sardıktan sonra aşaģıya indik. Sonunda kahvaltı yapacaktık. Masaya oturup yemeye başladık.

Burak(dayısı) - kim yaptı bu kadar şeyi çok güzel olmuş.

Hilal- ben yaptım dayı.

Ravza- aferin sana çok güzel olmuş. Arada bi canın isteyince herşeyi yapıyorsun ha (buraya verdiğim tepki mükemmeldi 😂😂🙄)

Hilal- napayım ya siz benden bişey istemiyorsunuz bende sadece canım isteyince yapıyorum siz benden isteseniz her zaman seve seve yaparım.

Eylül- sen ve her zaman bizim istediğimiz şeyleri yapmak güldürme kuzencanim.

Hilal- eylül kaşınıyorsun kuzenim.

Eylül- tamam sustum senden korkulur ha

Diyince hepimiz bir kahkaha patlattik bugün güne çok güzel başlamıştık umarım ilerleyen sattlerdede öyle olurdu...

💙İlerleyen saatleri daha sonra atıcam part 1 olarak yazdım bunu.💜

💚Sizce 2. Part yani ilerleyen saatler güzel geçicek yoksa olaylı mı?💛

🧡Vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen🖤

Yayımlama tarihi: 02/12/2020

💞 752 Kelime 💖

Genç Kızın Değişimi (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin