Selam. İç dökme seansıma hoş geldim.
Bu aralar hatta belki de uzun bir süredir çok yorgunum. Hem ruhsal hemde bedensel. Neden böyle bilmiyorum. Yada biliyorumda söylemiyorumdur. Yada söyleyememek. Neyse yaa söylesem ne değişecek ki herkes senin söylediğine değilde anlamak istediğini anladıktan sonra ne fark eder ki...Rutin son gaz ödev yapıyorum. Parmakcıklarım ağrıdı yaa. Ama olsun sonuç için emek şart değil mi. Hem seviyorum da ne kadar sayısallardan haz etmesem de yani bu konu da da kardeş candır diyebilirim. Çok şükür ki. Nazar değmesin diyeyem maşallah maşallah maşallah. :))
Bugün en güzel güzelliği gene Minnoş ile geçen vakitler. Mesela anlatayım. Şimdi:D
Bizim damda hamak var. Zehra ile bindik. Sallanıyoruz. Tabi bizim ki yaramaz mübarek. Tatlı bıdığım. Neyse biz öyle oynarken annemde geldi. Minnoş da hızlı salla diye tutturdu. :))
Annem hızlı salıyor ben korkuyor bağırdıkça Zehra benim korkuma gülüyor. 😂 O güldükçe biz gülüyoruz. Tabi ben korku ile karışık. Sonra Eso geldi. O da anniş ile sallayında heptem korktum😄. Tabi ki minnoş tam tersi. Cadı yaaa. Eee Eso da sallayınca aşağı doğru acil iniş yapma riski var. 😁
Neyse işte bugün de kısa bir an da olsa güzel bir şey oldu.Birazda edebiyatosyon yapalım. Hımm. Bazen insan çok şey yapmak ister ama yapamaz. Gidemez kalamaz yemez içmez uyumaz yada çok uyur susar çok susar bazen de çok konuşur. Hangisinin bir çöküş yada diriliş olduğunu bilmezsin ve deli olursun, yeter ya dersin, yoruldun, bir şeyler farklı bir şeyler olsun, bazı şeyler değişsin, hayaller umutlar gerçek olsun, bazılarıda sonsuz olsun kalsın gitmesin yok olmasın herşey güzel olsun mutluluk daim olsun herşey yolunda gitsin herşey doğru yolda gitsin hayırlısı bir an önce olsun ama, iyilikler güzellikler gülücükler sonsuz olsun. Ama Günaydın gerçek hayat bambaşka imiş. Bir hayalci ve mutluluk istediğim şeyler bazen hatta çoğunun önüne set kuruluyor. Boyunu aşıyor. Bakıyorsun baktıkça kalbin yoruluyor. Beynin yoruluyor. Ama tek bir kelime ile o setler yıkılada bilir. (Allah) iyi ki O var. Yoksa bu dünyada umut diye bir şey olmayacak.
Ne yazıyorum acaba sonra dan ben yazdıklarımı pek okumuyorum. Daha sonra belki :D
Şunu istiyorum kendimi iyi edemiyorum. Bunu eskiden kendime çok yapardım. Kendi kendime terapi gibi bir şey. Ama şimdi yapamıyorum. Neden acaba. İnşallah tekrar bunu kendime yapabilirim.
Dün gece ödev yaparken birçok eski şarkılar dinledim. (Saat Sabah 5 gibi yattım sanırım. )
O kadar güzeldi ki. Eskiler çok daha anlamlı bence. Şimdilerde de çok şarkı var ama bana göre yok. Her şarkıyı dinleyemiyorum. :D
Neyse çok karmaşık ne yazdığımı ben bile kavrayamayan bir benden bir gün anısı. Ödevler bitsin de sıra sıra izkeyeceklerimi izleyeyim İnşallah izleyebilsem. Kısmet olursa. 😁Good bay. ✍🏻🖐🏻🖖🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Rose🌹
RandomKimse hayatının ilerisinde neler olacağını bilemez. Ve Hayat bir varmış bir yokmuş gibi...