"Tatlım yarın öğlen 2 gibi çıkalım burdan oraya yaklaşık bir buçuk saat . Çok geçe kalmak istemem "
Mert saati onayladı. O zaman gideceğimiz saat kesinleştiğine göre güzel bir uyku çekme vakti olabilir diye düşünüyorum. Işığı kapattım ve yatağa yavaşça yürüyorum . Yine o ve yine o . Arkamdan gelip belimi sardı , yavaşça yatağın üstüne yatırdı . Yanağıma iyi geceler öpücüğünden sonra kendi yatağına gitti . Sanırım o son öpücük bana çok iyi gelmişti .
Yeni bir gün ve yeni umutlar . Bu gerçekten çok güzel . Bende işte biraz öyle . Annemin vericeği güzel tepkilere karşı umudum var . Umarım ki güzel karşılar bizi . Umarım, umarım ,umarım ....
Uyandığımda saat 10'du . Odamdaki eşyaları toplamak ile başladım . Sırasıyla banyo ve mutfak . Tabi Zeynamın eşyalarını da unutmadım .
"Mert aşkım herşey hazır . Sen mutfağa geç . Ben şimdi geliyorum "
Ortada kalan birkaç eşyayı daha toplayınca mutfağa geçtim . El çabukluğu ile birşeyler hazırladım . Güzelce yemeğimizi yedikten sonra oraları toplamak için kalkarken mertin birşey farketmesiyle içimden diyebildiğim kadar küfür ettim
" Tatlım regl olmuşsun sandalyeye bakarsan anlarsın "Evet harika, herşey o kadar mükemmel ki . Valizimi açmak zorunda kaldım . İç çamaşırlarım en alttaydı . Bir güzel dağıttım valizimi . Sonra pedimi çıkartmak için bir daha dağıttım . Sanırım umutla başlamakla hata etmişim . Dakika bir gol bir .
Banyoya geçip işimi halletmeye koyuldum . Odamda valizimi tekrar düzenledikten sonra sandalyeyi sildim . Yola çıkacak gün olucak işmiydi bu . Neyse gerçekten moralimi bozamıcam .
Sonunda diyeceğim bir çıkış olucağını beklemezdim . Ama öyle oldu . Çıktık . Sonunda çıktık . Daha doğrusu çıkabildik.
Yolda uyumuşum . İstanbul'a girdikten sonra mert beni uyandırdı . Malum evi bilmiyor . Bende yolu tarif ettim . Ve şuan itibariyle gelmiştik . Gereğinden fazla heyecanlıydım . Acaba bize ne tepki vericekti .
Annemin kapıyı açtığı an ve bizi gördüğü an . Mükemmel. Evet gerçekten mükemmel . Klasik annem işte . Farklı birşey beklemiyordum . Yüzü asık bir şekilde "buyrun hoşgeldiniz " dedi . Sanki tiksinir gibi yüzünü buruşturmuş .
Neyse oturduk işte . Annem konuşmaya başladı
" Ee nasıl geçti tatilin kızım "
" Çok güzel geçti anne "Mert :
"Iıı ben kalkıyım . Kardeleni buraya bırakmak için gelmiştim ben . Müsaadenizle "
" Mert otursaydın keşke . Ama sen bilirsin "
" Yok kardelen ben gidiyim ."
"Tamamdır o zaman. İstersen ben seni bırakayım."
"Giderken birkaç yere uğriycam ,taksi ile geçerim ben ."
"Görüşürüz mert "Mert de gitti kaldık annemle ben bakalım ne konuşucak .
"Kızım mertle siz aynı evde mi kaldınız "
" Evet anne . Ya aslında şöyle oldu . O bana evlenme teklifi etti . Yüzüğü taktıktan sonra eve geldi . O şekilde "
"Mert sana evlenme teklifi mi etti kardelen "
"Evet anne benimde haberim yoktu "
" Delikanlıya ısınmadım da değil . Peki sana davranışları nasıl . Kötü davranmıyor değil mi . Zaten öyle bir lüksü yok . "
" Yok anne davranmıyor tabikide . Bence ona bir adım atmalısın . "
"Kızım onun ailesi ile görüşmedim daha ne adım atmasından bahsediyorsun . Sadece hoşuma gitti davranışı "
" Peki anne "Anneme gerçekten sinirlenmiştim . Tamam kabul ediyorum ailesi ile daha görüşmedi ve bana kızmadı ama neden adım atmıyor hala anlamış değilim . Umudum gitgide azalıyordu . Annem inatçıdır . Biliyor ki uzaktalar şuan buraya gelemiyorlar . Yine inadını sürdürüyor .
Bakalım babam mert hakkında ne düşünecek
Stresli bir şekilde akşamı bekledim . Sadece bekledim . Hiçbir şey yapmadım . Odama çekildim ve bekledim .
"Anne telefonun çalıyor "
"Bakıyorum "Bu saatte kim arayabilirdi ki babamdan başka
"Alo "
"Alo ,iyi akşamlar Ahmet Erkanın eşi misiniz "
"Evet , eşiyim siz kim oluyorsunuz "Konuşmalar devam ediyordu telefondaki babam değildi ama tanıdığımız da değildi . Annemin yanına gitmeliyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz
RomanceKardelenin kedisi ile birlikte kafa dinlemek için gittiği şehir merkezinden uzak bahçeli bir evde ne gibi bir şaşkınlık yaşıyacak acaba ?