4

62 8 6
                                    

Di kedai haiwan

Semasa hendak ke sana atikah terlanggar sekumpulan lelaki kacak.

Ingat kan terlanggar sikit... rupa-rupanya kuat perlanggaran nya...menyebabkan atikah dengan seorang lelaki jatuh.

Untuk pengetahuan atikah masih memakai rambut palsu.

"Aduh...."atikah mengeluh.

Bukan ape...masalah nya atikah kena hempap dengan lelaki tu...

Bayangkan..macam mana boleh jatuh...atikah kena henpap dengan orang yang2 kali ganda beratnya...

"Awak sana lah...penyek saya nanti"kata atikah.

Lelaki itu terus bangun dari badan tika yang kecil itu

Geng lelaki itu yang lain sempat mentertawa kan lelaki itu

"Gempak bro...kau jatuh atas perempuan siut..."kata lelaki berambut kuning disebelahnya.

Lelaki itu mengabaikan gelakan kawan nya.dia memandang aku di tanah yang tak bangun-bangun.

"Oi tak nak bangun ke?tercegat kat bawah tuh buat ape"kata lelaki yang hempap atikah.

Atikah bangun lalu mengibaskan kain nya yang kotor.

"Hello...sorry sikit.awak tuh yang langgar saya lepas tuh dah lah saya kena hempap dengan badan awak yang besar tuh"kata atikah pula.

"Uish...dasyat bro..."kata lelaki berambut coklat disebelah nya pula.

"Ape ape jelah..."kata lelaki itu.

Dia terus pergi meninggalkan kawan-kawan nya dengan atikah and the geng.

"Ermm sorry lah...hasif memang macam tuh...erm...awak tak ape ape?saya...ferdan"lelaki berambut kuning mulakan berkenalan

"Saya pula kasyi"kata lelaki berambut coklat.

"Aku farah "farah pula memperkenalkan diri.

"Aku husna yang muka masam mencuka tuh,atikah"kata husna sambil ketawa.

"Kita orang minta maaf lagi sekali ye Atikah"kata kasyi.

"It's okey...bukan korang yang salah pun si muka beku tuh yang salah"kata atikah.

"Hehe...muka beku awak kata?bukan muka beku ...itu muka ketat nama nya"kata ferdan.

"Sorry lagi sekali ye Atikah...hasif memang tak suka perempuan dari dulu...tuh yang macam tuh tu.."kata kasyi.

"It's okey...panggil aku tika je..."kata atikah.

"Okeyh"kata ferdan dan kasyi serentak.

"Oi zaman bile kau nak duduk situ lama-lama...aku dah lama tunggu nih"jerit hasif dari jauh.

"Tuh...si muka beku dah panggil. kata dengan dia aku maafkan dia sebab berat sangat"kata atikah.

Mereka hanya ketawa mendengar ayat atikah.

"Eh kejap...korang nak gi mana?"tanya farah.

"Kedai haiwan perlindung"kata kasyi.

"Ouh kitaorang pun nak kesana sebenarnya"kata husna.

"Okeyh lah macam tuh boleh gi sama-sama tengok haiwan siapa yang paling kuat"kata ferdan.

"Baik lah jom"kata farah.

Di kedai haiwan.

"Waw ramai nya tetamu...baiklah kalau bergitu saya perkenalkan diri saya...saya,armanda panggil miss ar sahaja. Jika kamu semua memerlukan haiwan perlindungan,kamu tak perlu untuk memilih nya"kata puan armanda.

The Power Of Magic Wizards(On Going)Where stories live. Discover now