رواية ملكتي المجنونة
الحلقة الخامسة
بقلم/روان احمد
______________________
جماعه قبل ما نبدأ البارت ياريت تدعوا لوالدة ليلي بالرحمه و ربنا يصبر ليلي علي فراقها 💔
♕♕♕♕♕♛♕♕♕
فتحت كلارا اعيونها و جدت يديها و قدميه مقيدين و كانت في غرفه مليئه بالغبار و مهجوره قالت بحسره.._يااربي انا عيله عليا الطلاق انا عيله اععععععع ااه يا كوكي يا الي هتموتي بدري يختي ااه و لي مكنش مت و دلوقتي انا في النار و لا زمنهم دلوقتي اخدوا الاعضاء الي حيلتي لا لا اكيد خدواا الخمسه جنيه... اكملت بصرااخ.. الخمسه جنيه فين يا حراميه يا ولاد الحراميه و ربي لو الخمسه جنيه مرجعت لأشلوحكم يا حراميه.. وقفت ثواني قائله بتذكر و ابتسمت.. ياااه لا لو دخلوا عليا و طلعوا بيتكلمواا تركي هييييح و يتجوزني واحد منهم بقا و يفضل يعذبني و هياكل دماغ امي لحد ما يحبني زي الروايات بس المهم الخمسه جنيه الي هكوون بيها مستقبلي فينننننن؟!!
دخل عليه شاب ماا قائلاا..
_في اي با بت كلتي دماغ امي عماله تزعقي ليه
كلارا بصدمه..
_انت مصرييي احيييه انا عارفه انا حظي تافف عليه كلب
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
بعد ان بعت فارس الموقع الموجود فيه كلارا نزل و هو ممسك بمسدسين و اطلق رصاص علي كل من يوجهه حتي دخل للداخل و اخبئ مسدسيه و اختبئ خلف الباب و حين خرج شاب لوي له ذراعه قائلاا بصوت جهوري.._البت الي هناا فين؟!
الشاب بخوف..
_انت مين؟!!
الكينج بصوت جهوري..
_انا الكينج يا روح امك
ابتلع الرجل لعابه بخوف فمن لا يعرف الكينج اردف بخوف و هو يشير لغرفه..
_هنا اهي
اخرج مراد مسدسه و بلمح البصر و اطلق الرصاصه التي استقرت في قلب ذلك الرجل و اتجه للغرفه الموجوده بها كلارا و كان عدد كبير لكن مراد بالاخير تغلب عليهم فهو الكينج و كان يلقنهم درسا قاسياا فهو اقل ضربه كانت تكسر يد احدهم كان ذلك تحت انظار كلارا التي كانت اعينه تشع قلوب كم هو بارع حقااا انتهي الكينج منهم جميعاا بينما كانت كلارا شارده قائله في نفسهاا.
_يااااه جوزي اووي يا تري هنسمي عيالنا ايه
اتجه بصمت لكلارا التي تجلس و تنظر له بهيام فك لها يديهاا و قدميها و امسك بذراعيها متجهاا للخارج اردفت كلارا بهيام..
_انت قوي بشكل اي الجمدان داا دا انا متوقعتش القيك بقولك اي ما تكمل نص دينك و الله انا اخترت اسم عيالنا يعم
التفت بنظره له و ارجع نظره مرا اخري و اتجه لسيارته.
_لي داا داا اخرص احيييه انا عارفه حظي من يوم يومي و انا في حادز بيني و بين السعاده ههههههه
أنت تقرأ
روايه ملكتي المجنونة ... «الروايه الاولي من سلسلة للعشق جنون»
Mistério / Suspenseكان يرسم قدره في خياله و لم يتوقع اقتحام تلك الصغيرة حياته تري ماذا سيحدث؟! ~~~~~~~~~~~~~~~~ هربت من والدتها لتثبت كيانها لتقع في حصون من لا يعرف الرحمة هي التي قادرة علي التحدي و علي المواجهه 😂 هل حقا ستقدر ان تغيره ام ماذا سبحدث؟!!