Emy szemszöge:
2020.07.25.- Egész jól alakult az emult év, nem éreztük a közelgő veszélyt, Oli és én beilleszkedtünk, Oli lett a foci csapat kapitánya, nekem pedig lett egy barátnőm, akivel azóta elválaszthatatlanok vagyunk, mindenbe számíthatunk egymásra, neki sajnos ma családi programon kell részt venni, mivel apukája becsajozott. Így történt az, hogy elég korán elnyomott az álom.
Álmomba egy erdőben voltam, Oli pedig épp félholtra veri azt a köcsögöt aki kihasznált, átvert, és megerőszakolt. Anyámék mindig óvni próbáltak minket az erőszaktól, és aznap este rá kellet jönnünk, hogy miért. Az erőszak és az agreszió kihozta belőlünk a sötét énünk amit mindig éreztük de nem értettük az okát, el uralkodott rajtam a pánik, Oli már majdnem megölte, -síkitva ébredtem.
- ma jön Ava apjának az új barátnője és a fia. Nem tudom hogy sikerült rávennie Ava-nak hogy át menjünk mi is, mondván az apja és a barátnője örülne nekünk.
Olival és anyuval az Ava-ék ajtja elött álunk, kicsit parázok mert mielőtt át indultunk Ava dobott egy SMS-t miben ez állt: " Ez a gyerek nem is gyerek." nem tudtam ezt mire vélni. Rossz előérzettem van.
Mikor James (Ava apja ) ajtót nyított a mosoly láttán megnyugodtam, mindenki köszönt mindenkinek és bementünk, az asztalnál már mindenki ott volt, én Ava mellé ültem le vele szembe Oli, velem szembe az új "nem gyerek" gyerek (michael). Baljós érzés fogott el mikor a szemembe nézett, nem tudtam mire vélni a csillogást a szemében. Nagyon jól éreztük magunkat, beszélgettünk, nevettünk, és ettünk. Vacsi után a szülők el küldtek minket sétálni, mondván mutassuk meg a környéket Mickey-nak. Útközben rengetegett nevetünk és meg kell hogy mondjam, hogy eléggé rendes ez a gyerek. Este tíz volt mire haza értünk.
Otthon le ültem beszélni Olival, nem értettem az éjjel miért álmodtam ezt, és azt tudni kell valami iker bigyó miatt mindig át vándorol az elménk a másik állmába, kisgyerekként jöttünk rá erre mikor egyik este rémálmomba megjelent Oli és megvédett a mumustól, megölelt hogy megnyügtasson. -Ugy láttan bejössz az új gyereknek.-mondta. -Nem is, csak még új.-válaszoltam, és ugy is gondoltam. _ még beszélgettünk egy kicsit utána mentünk aludni.
Másnap reggel át mentem Ava-hoz, egész nap csajos dolgokat csináltunk, sorozatot néztünk es beszéltunk a közelgő sulirol, egy hét van még hátra a nyárbol.
Egész nyáron jol szórakoztunk mindennap csinaltunk valamit, de Ava elkezdett furán viselkedni, mintha titkolna valamit, de mi lehet az amit nem mer elmondani, egyre többet van a mostoha tesójával, valamit rejtegetnek előttem de ki deritem mi az és nem hagyom hogy ez a titok közénk áljon.
Mickey-val is elég jóba lettem, kezdek érezni valamit iránta, el szomorodok mikor bele gondolok hogy a nyár végével haza utazik az anyjával, hiányozni fog.
STAI LEGGENDO
A titkok őre
Fanfictionez egy szomoru megrázó történet egy lányról aki próbál boldog lenni de a családja titkai nem engedik azt............... majd egy nap minden megváltozik.