אלפא פוקס

46 7 2
                                    

אלפא נכנס לחדר, מראהו מרשים ובטוח בעצמו; לגופו חליפה שחורה ויוקרתית מהסוג שתמיד נהג ללבוש, שיער מסודר לאחור בג'ל שדאג למקם כל שיערה שחורה במקומה ופניו היפות והנוקשות רציניות כהרגלן, לא משאירות מקום לשאלה מי הבוס. הצלקת הלבנה על עינו השמאלית הוסיפה לפניו מראה מסוכן שהרתיע ובו זמנית גם משך כל אחד באזור.

הוא היה מהפנט.

בזרועותיו נח מראה לא רגיל; ילד, בקושי נער, עמד צמוד לבוס, ידיו החזקות של הבוס כרוכות סביב גופו הקטן של הנער, שומרות אותו בטוח קרוב אליו.

מבט קצר מהבוס גרם לכולם בחדר להיעמד ולברך אותו לשלום, זוכים ללא יותר מהינד ראש קל לפני שעזב את הנער וניגש לאזור המוקצה לו, מתיישב על הכיסא ומדליק את מסך המחשב שלו.

מבטו של פוקס עבר בין הבוס לנער שהביא שעמד בשקט בכניסה, מבטו מושפל לקרקע וידיו משחקות בו בזו כלא יודעות מה לעשות עם עצמן. שיערו של הנער היה בהיר מעט מזה של הבוס, עורו בהיר ופניו עדינות, אבל העיניים הבהירות בגוון הייזל שנצצו על רקע פניו היפות של הנער לא השאירו שום מקום לדמיון, מודיעות לפוקס שאותו נער הוא בנו של הבוס הגדול.
מלמולים ספורים מעברם של שאר העובדים הודיעו לו שהוא לא היחיד ששם לב לדמיון המשפחתי.

פוקס הביט לרגע בבוס, קולט שזה הביט בו בחזרה ואז סימן לעברו של הנער, גורם לפניו של פוקס להאדים לפני שהביט בנער, מבין את כוונתו של הבוס וניגש לעבר הנער.

"מה שמך?" שאל את הנער שישירות הרים את זוג עיניו הנוצצות לעברו של פוקס בבהלה קלה, כאילו לא ציפה שמישהו ישים לב אליו, בטח שלא יפנה אליו.

אחרי שניות ספורות של היסוס ומבט קצר באביו, החליט הנער לענות. "בטא." הוא לחש, קולו עדין כל כך בניגוד לקולו הגברי והחזק של אביו. את קולו של בטא פוקס בקושי הצליח לשמוע.

"רוצה שאעשה לך סיור באזור?" הציע פוקס, מציע לנער חיוך ידידותי שגרם לגופו הלחוץ של בטא להירגע מעט.

"אני אשמח." הוא אמר בקולו השקט. פוקס הסתובב לעבר אלפא בשאלה, מקבל הנהון יחיד שגרם לפוקס לחזור להביט בנער.

"בוא." אמר וחייך, מזדקף בחזרה לעמידה ופותח את הדלת על מנת להניח לנער לעבור דרכה.
הוא סובב את ראשו פעם נוספת, מביט בבוס בשקט ונושם עמוק. הפעם הוא יצליח להרשים אותו. הפעם הוא יצליח להתקרב.

הוא ישיג את ליבו של אלפא והפעם יעשה זאת בעזרת בנו שלו.

----
האמת שהוואנשוט הזה הוא לא בין האהובים עליי אבל בחרתי אותו ברנדומליות סווו כע
בכל מקרה, הדמויות הן דמויות שאני המצאתי וגם העלילה, לא מבוסס על כלום

MY ONLY ONEWhere stories live. Discover now