Привіт!
Я Елліна можна просто Елла, мені 21 років, виросла в дитячому будинку #5 , я напевно єдина дівчина яка в дитинстві мріяла не про ляльки і те щоб стати принцесою , а про те щоб стати лейтенантом і про справжній травмат , бо я хотіла захищати себе і свою майбутню сім'ю , бо своєї я немала, але історія не про це ...
Одного разу я поїхала в Берлін як на відпочинок , цей день став для мене не з самих кращих , бо я тоді попала в автомобільну аварію , так не дуже веселий початок ...
Аварія трапилася коли я верталася в готель, авто їхало попри міст ледь-ледь призупиняючись щоб я могла роздивлятися краєвиди і тут на швидкісті хаотичним рухом по усій дорозі преться на таран легкова автівка .... Моє серце завмерло чекаючи незмінного .
І за секунду до зіткнення відкриваються двері автівки й мене витягують за шкабарки , що було дальше я не пам'ятаю бо для мене усе було як у густому тумані який поглинає мою душу й підсвідомість, але я пам'ятаю тільки одне , фамілію Лопест, я не знала чому пам'ятала тільки це , навіть не пам'ятала як мене звати або звідки я , а мої документи згоріли з автомобілем ...
Коли я прокинулася біля мене стояла медсестра яка як тільки побачила, що я встала , почала кричати як недорізана !
В палату зайшов молодий юнак у медецинському халаті а за ним ще один юнак в чорних джинсах і темно синій сорочці , так вийшло , що у медецинському халаті це був мій лікар Рональд Оандо , він спитався як мене звати і , що пам'ятаю , я сказала одне слово , яке привело в шок мого лікара, Лопест , Рональд подивився на мене з шокуючим поглядом а потім усміхнувся.
Рональд: так вона дійсно твоя дружина???(шокуючи спитався )
Незнайомець:я ж тобі говорив!(обурюючись відповів)
Рональд : якщо ти не пам'ятаєш то тебе звати Елліна Лопест а це твій чоловік Адріан Лопест.
Я була в повному шоці ( У МЕНЕ Є ЧОЛОВІК!! ЧОМУ Я ЙОГО НЕ ПАМ'ЯТАЮ???)....
Багато питань але дуже мало відповідей .
Адріан положив біля ліжка красивий пакет і сказав щоб я одягнула це, а він почекає на коридорі.
Коли я переодягалася то помітила на бедрі шрам , але звідки він?
І знову відповісти було нікому!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна фальш і щасливий кінець
RandomЦе історія про дівчину яка втратила пам'ять, після того як вона прокидається то дізнається , що у неї є чоловік все інше в історії.....