Частина 4

6 1 0
                                    


Адріан: чому я тебе так сильно люблю???
Елла: у мене таке саме питання.
Адріан: ОГО!!! Ти хочеш сказати, що мене любиш???
Елла: я тебе люблю!!!
Дівчина усміхнулася і подивилася на Адріана . Адріан взяв дівчину за руку, поцілував її в губи, Елла не давала хлопцеві можливості перестати себе цілувати , Адріана це забавило...
Адріан: може підемо до кімнати , там буде набагато зручніше.
Дівчина віддалилася від хлопця.
Елла : про , що ти думаєш! Снідай а я піду прогуляюся.
Адріан: стій! Давай поїдемо по магазинах , підемо в парк розваг поїмо солоткої вати , попкорн , підемо в кінотеатр ?
Елла : гаразд.
Адріан: тоді пішли!
Адріан зробив ковток кави , підбіг до дівчини , взяв її за руку і повів до виходу.
Елла : почекай я поприбираю трохи
Адріан: через 10 хвилин прийде прислуга і поприбирає.
Елла: ти сказав, що відпустив прислугу на сьогодні.
Адріан: ну трохи збрехав , я думав ми займемося чимусь , що можуть робити тільки дорослі тому і попросив прислугу прийти пізніше.
Елла: Адріааанн!!!
Адріан: гаразд мовчу!
Коли пара їхала в торговий центр , Адріан усю дорогу тримав дівчину за руку . Тільки автівка зупинилася Адріан потягнув Еллу в бутік , вони там пробули 2 години потім пішли у кафе. Адріан замовив два десерти і два молочних коктеля , замовлення принесли швидко!
‎(ЯКЕ КРАСИВЕ ПЕРОЖИНО, АЖ ЇСТИ ЖАЛКО !)
Адріан: чому ти застила , немає апетиту? Чи тобі зле? Подзвонити до Рональда?
Елла: Ні!Ні! Усе гаразд! Чому ти так розхвилювався?
Адріан: я за тебе переживаю! Я не переживу якщо з тобою щось станеться....
Елла: просто згадала , хто я , про аварію.
Адріан: про яку аварію?
Елла: ну та аварія через яку я потрапила в лікарню і познайомилася з тобою й Рональдом...
Адріан: ми з тобою знайомі з дитинства !
Елла: ти також був в дитячому будинку?
Адріан: який дитячий будинок! Ти з багатої сім'ї як і я! Твої батьки померли два роки тому!!!
Хлопець положив гроші на стіл взяв дівчину за руку і потянув до машини .... В машині царила тишина молодий чоловік горів від злості.
Під'їхавши до лікарні ...
Адріан: Ходи!!!
Юнак хлопнув дверьми і пішов до виходу , дівчина послідувала за ним...
Адріан привів дівчину в кабінет Рональда.
Рональд: Привіт! Щось болить?
Адріан: Елла говорить , що попала в аварію і те , що вона виросла в дитячому будинку!
Рональд: таке буває , людина у Комі може пережити нове життя і після того як прокидаються думають , що це життя справжнє.
Елла: то це життя не справжнє яке я згадала?
Рональд : так! (Спокійно підтвердив хлопець)
Адріан: пробач , що накричав!
Хлопець підійшов і обійняв Еллу.
Дівчина закрила очі і також обняла хлопця....
Адріан: сонце , їдемо додому?
Елла: Так!
Дівчина усміхнулася і подивилася на Адріана.
Адріан: ну усе бувай здоровий..
Рональд: ви також не хворійте!
Елла: Папа!
Рональд: папа...папа.
Дівчина взяла лопця за руку і попрямувала до машини.
Адріан відкрив дверцята машини , дівчина сіла на сидіння і хлопець захлопнувши двері автівки сів за кермо і подивився на Еллу, усміхнувся ... Усю дорогу Адріан тримав дівчину за руку час від часу відривався, щоб переключити передачу або включити поворотнік...
Коли пара приїхала до дому взяв пакети з одягом і увійшли до будинку дівчина закрила за собою двері , зняла взуття та побігла на кухню.
Елла: Джозі ми вернулися!.... Джозі?
Хлопець підійшов заді і обійняв Еллу.

Адріан: Я відпустив прислугу після того як вони зробили порядок , тому ми сьогодні дома будемо одні . Може влаштуємо романтичну вечерю?
Елла: можна!
Адріан: тоді я побіг оформляти замовлення.
Елла: угу.
(ПЕРШЕ ГОВОРИВ , ЩО ВІДПУСТИВ ПОТІМ , ЩО НІ ТЕПЕР ЗНОВУ ГОВОРИТЬ, ЩО ВІДПУСТИВ!!)

Адріан : привезуть через годину.
Елла: що?
Адріан: їжу привезуть через годину.
Елла: добре.
Адріан: я зареєстрував нам білети .
Елла: куди?
Адріан: в Норвегію у нас там є будиночок біля озера де ми провели медовий місяць. Можливо ти хоть щось там згадаєш.
Елла: можливо...
Коли ми чекали нашу вечерю , ми встигли вибрати фільм і пару мультфільмів.
(НЕ ДУМАЛА , ЩО АДРІАН ЛЮБИТЬ МУЛЬТФІЛЬМИ)
Почувся дзвінок у двері Адріан встав і підбіг до них , відкривши двері на Адріана накинулася якась дівчина і почала його його цілувати...

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: May 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Одна фальш і щасливий кінецьWhere stories live. Discover now