Ранок
Елла проснулася в обіймах , обернулася і подивилася на свого партнера .
(ВІН ТАКИЙ ХОРОШИЙ!!!)
Акуратно поправила хлопцю волосся .
Вставши з ліжка дівчина пішла до ванної кімнати , помившись вона підійшла до шафи і вибрала красиве легке біле плаття .
Подивилася на спящого хлопця.
(ТОЧНО ВІН ВІДПУСТИВ ПРИСЛУГУ , ТОМУ ТРЕБА ПРИГОТУВАТИ ЇСТИ , ЗРОБЛЮ САМИЙ КРАЩИЙ СНІДАНОК ДЛЯ НЬОГО!!!)
Дівчина спустилася по сходах і пішла на кухню , відкрила холодильник повністю набитий їжею , усміхнулася.
(ТАК ДЖОЗІ ПРИГОТУВАЛА НАПЕРЕД !!!)
Дівчина узявши тарілку з оладьями поставила її в мікрохвильову піч на 3 хвилини, коли вона виключилася Елла витянула тарілку і поставила її на стіл , налила у чайник води і включила його , насипала дві ложки кави у кружку , а у друге горнятко положила пакетік зеленого чаю , залила усе кип'ятком , подивилася на годинник (12:54).
(ЧОМУ ВІН ЩЕ СПИТЬ??? УСЕ ІДУ ЙОГО БУДИТИ!!!)
Дівчина усміхаючись побігла до кімнати , коли забігла ліжко було акуратно заправлене.
(МОЖЕ Я НЕ В ТУ КІМНАТУ ЗАЙШЛА ???? ЗДАЄТЬСЯ НІ , В ТУ. ТОДІ КУДИ ВІН ДІВСЯ????)
Відкрилися двері ванної кімнати і звітам вийшов повністю оголений Адріан , дівчина подивилася на нього і зразу обернулася її лице стало червоніти , дівчина закрила очі лодонями.
Адріан: що з тобою??? Таке враження , що ти ніколи мене оголеним не бачила.
Елла: можеш прикритися?
Адріан : гаразд ....
Елла: я підігріла сніданок і зробила тобі каву , одінься і спускайся в низ.
Дівчина вийшла з кімнати і закрила за собою двері.
(У НЬОГО НАДИВО ТАКЕ КРАСИВЕ ТІЛО, НЕ ДУМАЛА , ЩО У ХЛОПЦЯ ЯКИЙ ПОСТІЙНО НА РОБОТІ МОЖЕ МАТИ ТАКІ МУСКУЛИ..)
З цими думками дівчина спустилася на перший поверх і пішла на кухню, Елла взяла тарілку з оладьями і поставила її на стіл , потім відкрила холодильник і узяла банку з варення , поставила на стіл , сіла на крісло й почала пити чай.
Адріан йде по сходинкам у низ .
Адріан: Кохана як тобі моє тіло ти так швидко роздивилася мене .
Елла закашлялася, хлопець підбіг до неї і почав легенько хлопати по спині.
Адріан: чого ти закашлялася? Я пожартував.
Елла: кхк... нічого , сідай їсти усе гаразд.
Адріан: кохана давай поїдемо кудись закордон наприклад на Мальдіви або на Гуа?
Елла: було би чудово.
Хлопець сів біля дівчини і поцілував її руку.
Адріан: зробимо другий медовий місяць?
Елла шокуючим поглядом подивилася на Адріана.
Адріан: чому ти так почервоніла? Я наприклад не проти щоб у нас був другий медовий місяць, а як ти вважаєш?
Елла : Я??? ...... Не проти.
Дівчина поцілувала хлопця в щочку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одна фальш і щасливий кінець
CasualeЦе історія про дівчину яка втратила пам'ять, після того як вона прокидається то дізнається , що у неї є чоловік все інше в історії.....