Pilot i stjuardesa.
To su njih dvoje želeli biti.
Ona je želela biti stjuardesa, jer šta je bolje od služenja hrane ljudima, dok lete hiljadama kilometara iznad tla? Šta je bolje od plovljenja nebom?
A sada, ako položi finalni test, moći će i ostvariti to
On je želeo biti pilot, oduvek su ga privlačila nebeska prostranstva. A sada, ako položi finalni test, moći će zauvek uživati u beskonačnosti tih istih nebeskih prostranstava
Cela njihova budućnost zavisi od jednog parčeta papira i gomilu reči ispisanih na istom.
***
,,Prošao si'', tamnokosi čovek je dao papir budućem pilotu.
Ali još uvek nije mogao biti skroz srećan. Nije znao da li je i ona prošla, jer ako nije, ništa od ovoga neće imati smisla. Ne bez nje. Ne bez te divne riđokose devojke, tamnih očiju i preke naravi, koja priča 200 na sat. Nekako mu se celi život vrteo oko nje, jer je poznavao oduvek.
Ona mu je najbolja prijateljica, ona je ta koja u svemu vidi smisao i u sve unosi isti.
Ona je njegov vatreni anđeo***
,,Prošla si'', žena sa piskavim glasom je rekla, kao da je upravo izjavila saučešće.
Ali još uvek nije mogla biti skroz srećna. Nije znala da li je i on prošao, jer ako nije, sve je bilo uzalud. Sva nadanja, snovi o zajedničkim letovima, sve će pasti u vodu kao avion bez goriva. Sve će biti prazno bez njega. Nekako joj se celi život vrteo oko njega, jer ga je poznavala oduvek.
On joj je najbolji prijatelj, on je taj koji je sate i sate provodio posmatrajući nebo i nemirne oblake i koji zna svako sazvežđe na celom nebu.
On je njena zvezda padalica***
Evo ih, stoje jedno ispred drugog, sa licima bez emocija.
Oboje su poznavali ovu igru, ko se prvi oda - gubi. Ali sada je, osim beskrajne sreće u njima, bio i beskrajni strah. Strah od toga da jedno od njih nije prošlo.
,,Pa?'', pitao je
,,Neću ti ništa reći'', izgovorila je i na njenom licu se našao ogroman osmeh.
Odala se.Kada je videla da se osmeh pojavio i na njegovom licu, laknulo joj je. Oh, toliko joj je laknulo.
Zagrlili su se i on je zavrteo. Vrištali su i vikali, nisu znali šta će od sebe
,,Letećemo!'', kada se sabrala, uzviknula je
,,Letećemo!'', ponovio je za njom i ponovo su zavrištali
Leteće
YOU ARE READING
Na nebu
Short StoryI leteli su, visoko na nebu I pali su, nisko na zemlji Cover by: @Vannsy_