Araba durdugunda, gosterisli bi otelle karsilastim. Otelin onundeki yardimcilar bavullarimizi aldilar ve onceden ayirtilmis odalara biraktilar. Bizde o sirada fazlasiyla olan paparaziler arasindan gectik. Otelin bekleme yeri bile havaliydi.Asansore binip 3.kata çıktık. Hepimize kişisel oda ayrilmisti. Holland ve benim odam karşı karşıyaydi.Yan tarafimda Daniel vardi ve onun karsisinda da Max'in odasi vardi.Hepimiz odalarimiza girdigimizde odamin harikaligini inceledim. Ortada çift kişilik yatak vardi. Yaninda ise buyuk bir dolap vardi. ve bir de Kirmizi renginde koltuk vardi. Odanin renk tonlari cok guzeldi. Bu odayi daha da guzellestiriyordu. Hic beklemeden elbiselerimi temiz oldugundan emin oldugim dolaba yerlestirdim. Ardindan büyük olan banyoda guzel bir duş aldım.
Yol yorgunluğunu tamamen uzerimden atmistim.Telefonumun calma sesiyle kimin aradigina baktim. Bilinmeyen bir numaraydi.
"Alo"
" Anna ben Holland. Havuza inmeye karar verdik gelecek misin?" diye sordu canli sesiyle.
"Evet birkac dakikaya hazir olurum. O zaman yaniniza gelirim." dedim. o da tamam deyip telefonu kapatti.
Az once duzelttigim dolaptaki siyah bikinilerimi aldim ve hizlica giydim.Saclarimi tepeden ve sıkı sekilde topladim.Siyah yuksek bel sortumu giydim ve salas sari bir tshirt giydim. Ardindan parmak arasi terliklerimi de giyip plaj cantasinin icine birkac birsey doldurdum. Ve odamdan ciktim.
***
Holland ve ben guneslenirken Max yuzuyordu. Daniel ise basimizda dikiliyordu.
"neden orada duruyorsun. Git basimizdan." dedi Holland ve onu kovdu. Ama Daniel umursamadi.
"Ya siz kör olmalisiniz ya da benim gozlerim herseyi goruyor." dedi. Bende kaslarimi kaldirarak ona baktim.
"Hadi ama su karşıdaki sizi inceleyen 2 çocuğu görmediğinizi söylemeyin. " dedi ve Holland'la ikimiz karsiya baktik. Fazlasiyla yakisikli olan, buyuk ihtimalle turist olan 2 tane gencti.
"Hadi ama hayranimiz olabilir. Normal bir insan degiliz. Bize boyle bakmalari normal." dedim ama o omuz silkti.
"Git basimizdan Daniel. Sevgilim bunu sorun etmeden yuzuyor ama senin sevgilin olmadigi halde sorun ediyorsun." dedi Holland.
"Cunku senin sevgilin bir göt. " dedi ve Max duydugu icin kahkaha atti.
"Buraya gel Sharman." diye Max israr edince Daniel dayanamadan suya atladi. Ve bu bende kahkaha atma isteği uyandırdı. Onlar kendi arasinda havuzda eglenirken bende kendime gunes kremi surmeye calistim ama Holland yardimci oldu.
" Şunu yapmayı kesin." dedi Daniel havuzdan bagirarak. Bunu bize demedigini ona baktigimda anladim. Sesi sinirli cikiyordu ama ses tonunu fazla yukseltmemisti. O 2 cocuk ise saskinca ona bakiyordu. Daniel ve Max havuzdan cikarak cocuklarin yanindaki senzlonga oturdular. Ve bizde yanlarina gittik.
" Su bakislarinizi cekmeyi dusunuyormusunuz?" diye sordu Max.
"Size bakmiyoruz. Ve baskasina bakmak icin de sizden izin alacagimizi sanmiyoru.." dedi sarisin olan cocuk. Olayi buyutmemesini isterdim ama cocuk daha da buyutmeye hazirdi.
"Eger o sikik gözlerini diktigin kisi benim kiz arkadasimsa izin almalisin." dedi Max. Cocuk alayla siritti.
"O zaman Anna'ya baktigimi iddia ediyorum." dedi cocuk. Tahmin ettigim gibi bizi taniyordu. Amacsizca yanagim kizarmisti.
" O zaman bir daha bakma cunku rahatsiz oluyorum." dedim. Kendimi savunmaya calistim ama cocuk kahkahasini arttirdi. Bu salagin sorunu neydi.
"Hadi ama guzel gozukuyorsun. Bu benim sorunum degil." dedi ve sarhos oldugundan suphelendim.Holland'i kolundan tutup gitmek istedigimi soyledim ama o beklemem gerektigini soyledi.
"Eger ceneni kesmezsen agzini sikmeyi planliyorum." dedi Daniel ve sasirdim.
"Evet bu iyi bir filme dönüşürdu." dedi ve saniyesinde Daniel ona yumruk atti.Ve ben daha ne oldugunu anlamadan cocukta ona yumruk atmaya kalkti ama Max,Daniel'i cekti. Neyseki sarhos olan cocuklar fazla buyutmeden defolup gittiler.
"Yukari ciksak iyi olacak" dedim.
"Hayir o cocuklar gitti.Eglencemize devam edebiliriz" dedi Daniel ve sahte sekilde gulumsemeye calisti. O oyle yapinca bende guldum.
"Hatta sua sana birsey yapmaliyim." dedi ve beni havuza itti. Ciglik attigim icinde kahkahasini duydum. Ardindan suyun icine dustum. Su beni yukari kaldirdiginda onu oldurecegimi belirten bakislarla ona baktim.
"Hemen buraya gel.Cunku seni öldürecegim." dedim ve o da atladi. Ardindan Holland ve Max' de atladi. Holland ve Max kendi çapında eglenirken bende havuzun icinde Daniel'i yakalamayi planliyordum ama onun kulaçlarıyla benim kulaçlarım yarisamazdi. Holland'da bana yardim edince onu yakaladim. Kahkaha atmaya basladi. Kafasini suyun altina soktum ama saniyeler sonra birsey olur korkusuyla geri cikardim.
"Pekala bu isi sen baslattin." dedi ve o da kafami suya tuttu. Sirasiyla uzun sure bunu yaptik ve ben kacmaya basladim. Birkac kulaç attiktan sonra bacagimdan tuttu ve yanima geldi.
"Hadi ama kacamayacagini ikimizda biliyoruz." dedi ve ukalaca güldü.
"Denemeden bilemeyiz." dedim ve yeniden kacmaya calistim.Bu sefer suyun altindan gittigim icin daha hizli gittim. Daha sonra sirtimi havuzun duvariyla bulusturdugumda kafami cikarttim. Daniel gozukmuyordu. Holland ve Max havuzdan cikmisti. Tam Daniel'i arayacagim sirada bacagimda bir el hissettim ve o el beni suyun altina cekti. Suyun altinda bunun Daniel oldugunu anladim. Ardindan beraber suyun ustune ciktik. Aramizda mesafe yok denilecek kadar azdi.Ve durumumuzu dusunursek yari ciplak sayilirdik.Bu hicte iyi olmamisti. Havuzun kenarina tutunmak icin arkami donmem gerekirdi ama suan boyle birsey yapmam imkansizdi. Bu yuzden sacma bir sekle gecip kollarimin arkamdaki koseyi tutmasini sagladim. Onume baktigim sirada Daniel gozleriyle suratimi inceliyordu ve bu beni rahatsiz etti. Saclarim islakti ve suratimin berbat gorundugunden emindim.
"Sanirim uzun suredir yapmak istedigim bir seyi yapmaliyim" dedi ve bana iyice yaklasti. Bu sefer nefes almam bile zorlasiyordu ve tam o sirada beni yeniden suyun altina itti............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're my Wonderwall
Fanfic"Hayatıma girdin Anna. İlk gördüğüm an durdurmam gereken bir histi ama durdurulamazdi.Neyin yanlis olduğunu bilmiyorum. Seni seviyorum. Bu ikimize de yetecek derecede var.Sadece bir an için ünlü olduğumuzu unutalım ve birbirimizi sonsuza dek seveceğ...