Zoznámenie

255 20 5
                                    

Tak a tu je časť ZOZNÁMENIE. Bude skrátka o tom ako som mu napísala/prehovorila moje prvé "AHOJ". 

---------

Nevedela som čo robiť a tak som šla po škole so Sofi ku nám domov aby sme sa porozprávali. 

---------

Večer Sofi u mňa prespala pretože nemala veľa času prísť domov do 18:00, keďže môj dom bol od jeho "pár" zastávok ďalej a ešte k tomu nemala anielektričenku, ani peniaze a dokonca ani lístok.

celý večer sme jedli popcorn, Pizzu, pozerali sme komédie alebo horory a malovali sa. Skrátka sranda. Večer sme boli hore asi do 12:30 alebo aj do jednej. Na druhý deň skrátka nevyspaté. 

Jediné čo mi vadilo, bolo, že si stále dopisovala s niekym. Nevedela som s kým si píše ale tiež som nechcela byť otravná. No nedalo mi to : "Sofi! Prosím ťa s kým si stále píšeš. Prepáč ale nedalo mi to.." naštvane som sa na ňu pozrela. "To je jedno Linn! Nestaraj sa!" odvrkla mi. Naštvane som sa na ňu pozerla. "Prepáč Linn. Nehcem byť zlá no bojím sa ti to povedať!" "Nemusíš sa báť skrátka mi to povedz. Ja sa neurazím ani nič!" 

*po piatich minútach ticha*

"Tak počúvaj. už dlhšiu dobu si píšem s Fifom. To čo som povedala že ho nepoznám som len chcela zakryť aby si ho skrátka spoznala. Je to skvelý chalan a po škole ho chodím odprevádzať k jeho doučovateľke. Cez víkendy sme stále spolu a ja som ti už chcela povedať.." zastavila som ju. S plačom v očiach som sa na ňu pozrela a spýtala sa jej: " Sofi ty..ty sním snáď..". Nestihla som sa to ani opýtať a ona mi hneď povedala: " Áno. Linn. Áno. Chodím s ním. Bála som sa ti to povedať preto, že som sa bála že ťa stratím a ani to, že si s ním píšem som ti nechcela povedať!" "Neriešme to radšej zajtra je škola a ja chcem spať Sofi :) " usmiala som sa. "Dobrú" odvetila a zaspala. 

Ráno sme zaspali ako sem boli unavené a tak sme nestíhali školu. 

Sofi chápala ako mi je a tak bola so mnou celé dni a týždne len aby som nebola smutná. Dokonca som dlhší čas nebola s Dorkou a ani Milly. 

*približne február*

Sofia nebola v škole a tak prišiel čas. Po škole som mu napísala <3 Bolo to moje prvé (pre neho) "AHOJ" <3

--------

Komentáre, votes či len zhľiadnutia postačia <3 Milujem vás Fans! 

Tešte sa na ďalšiu časť! <3

XOX -F

WaitingWhere stories live. Discover now