Sabah uyandığımda göğüsümün çok ağrıdığını farkettim. Büyük ihtimalle Sans'ın deterjanı yüzünden. Kalktım ve omletli çorabımı giydim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim.
Çara: Eee? Frisk dün noldu Sans'gilde?
Frisk: Hiçbir şey?
Chara: Hıı hıı...
Frisk: Nefesimi sana harcayamam zaten göğüsüm ağrıyor.Chara: Noldu ki?
Frisk: Yok birşey...Chara: Fıs fısını alıyorsun değil mi?
Frisk: Burada astım olan benim. Sen değilsin ve evet alıyorum
Chara: Tamam o zaman. Yine krizgeçiriyorsundur.
Frisk: Sağol ya(!) Baya iyisin.
Chara: Rica ederim. Zaten tıp düşünüyorum.Frisk: Tıp! (Yazarınız kitap bittikten sonra intar eddicek)
Chara: Evet ,bende öyle dedi... Ahh şimdi anladım. Sen Sans'la takılma, ona benzemeye başlıyorsun.
Cevap vermedim. Çünkü... haklıydı. Yani birazcık.
Frisk: Ben çıkıyom.
Chara: Dün Sans'la n'aptığınızı anlatıcaksın!!Frisk: Bir şey yaşamadık ki!
Diyip evden çıktım. Mont almadım. Hava sıcaktı. Sans gile gidiyordum. Onun yanında olmak iyi hissediyorum. Kalbimin tek sahibiydi. Sonuçta. (sansinpofisi 'den biraz prim kastım napam lazım)
Biraz fazla gezdiğim için iki kat daha yavaş geldim. Olsundu. Ona gitmek için 10 saat olsa yine yürürüm.
DUYRU!!!
lna ben bu hikayenin bu kadar tutcağını bilseydim önceden 1000 kitap yazardım. Şuanda bazılarınıza dşük gelebilir ama ilk kitabım. Hee buradan O.Ç. dilara azına tukurem senin!
DUYRU BİTTE!!!
İşte vardım! Snasgilin evinin önündeyim.
Acaba Sans'a açılsam mı? Hayır, hayır... Diğer günler çuvala mı girdi? Hayır. Onunda bana ilgi duyduğunu öğrenene kadar açılmayağım.(Yazarınızın evinin üstünden bağırma sesleri geldiği için yazarınız korkuyo •^•)
(Bide artık başkalarının gözünden de olacak . Başta yapmamak hataydı zaten.~Snas~
Evde ne yapacağımı bilemezken bir yandan TV izliyordum. (Burada normalde TV olmayacaktı , bambaşka bir şey olacaktı:)) Kanallar arasında saniye 1 kanal değiştiriyordum ki kapı çaldı.
Gelen Frisk'ti.Frisk: Merhaba Sans.
Sans: Selam ÇOCUK.
Frikik: napı... Ne dedin sen!?
Sansy: ağız alışkanlığı...
Fruko: benden başka kime çocuk diyorsun ki?
Sans: eski zamanları hatırla...
Frisk: hee şimdi oldu.
Frisk: Eee nasılsın?
Sans: Napalım onu düşünüyorum.
Frisk: Undyne'gile gidek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Undertale SansXFrisk Hikayesi °=°[|=Ketçap'ım=|]°=°
Aléatoireilk kitabım hergun yb atamayabilirim baştan uyarayim bide kafadan atıcam oyuna bağlı kalmadan olacak hepinize özellikle @undertalebrar ve @sansinpofisi ne teşekkürler onlar sayesinde ilham geldi bana (aslında beni tanımıyorlar ama sağolun)