James Hogwarts'da 5. yılına giriyordu. 9 3/4 peronuna dığru gitti.
"Hey Çatalak" diye bir ses duydu. Arkasını döndüğünde siyah saçlı o çok tanıdık yüzü gördü.
"Sirius" dedi mırıldanarak. Ardından yanına koştu ve sarıldılar.
"Beni özlediğini biliyordum ama daha fazla sarılırsan insanlar bizi yanlış anlayacak James" dedi Sirius.
"Yaz nasıl geçti Pati? Black Malikanesinde eğlendin mi?"
"Hemde nasıl! Aslında en kötü yazdı. Biraz daha dayanamayacağım onlara. Tüm yaz yanımdan geçerken laf atmaya çalışan çatlak Kreacher ve Slytherindeki başarısıyla övünen Regulus ve bir de Gryffindor'a seçilmeme hala kızgın olup dırdır eden annem hatta bana itici bakışlar atan kuzenlerimle geçti. Bir ara Andromeda Teyzemin yanına gittim. Normalde onlarla görüşmemiz yasak. Hadi ama Çatalak bana öyle bakmayı kes! Ne zaman kurallara özellikle de Black kurallarına uydum ki? İşte 2 yaşındaki kuzenimi gördüm. Nhympadora. İnanır mısın, saçını her saatte bir değiştiriyor rengini. " Dedi.
"Hadi çabuk geçelim yoksa geç kalacağız" dedi James Ardından bölmeden geçtiler ve kendileri Hogwarts Expressinde buldular. Trene binip boş bir kompartıman aradılar.
"Remus" dedi Sirius.
"Sonunda teşrif ettiniz" dedi Remus gülerek. Beraber kompartımana oturdular.
"Ama ben kalamam çünkü başkanların olduğu kompartımana gitmem lazım." dedi Remus gururla kafasını kaldırarak.
"Senin nasıl geçti yazın Kılkuyruk" dedi James.
"Normal" dedi Peter.
"Hey bak kimler geliyor" dedi James kafasıyla ileriyi göstererek.
"Hey Evans, tatilin nasıl geçti?" dedi James
"Sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum Potter" dedi Lily.
"Oo birileri resmiyet bayrağını çekmiş. Kolay gelsin." Dedi Sirius James'e bakarak. Lily de başkanların olduğu kompartımana girdi. Sümsükus da peşinden koştu.
"Hemen peşinden gidiyor yalnız. Boşuna sümsükus demiyoruz" dedi James. Ardından şeker arabası geldi.
"Bir şey ister miydiniz?" dedi kadın. Sirius arabaya doğru gitti.
"Çikolata kurbağalarından 6 tane 3 tane her lezetten fasulye 4 tane ciklet ve nane şekeri" dedi Sirius.
"Acıkmış olmalaısınız. Buyrun" dedi kadın. Sirius parayı ödedi ve şeker arabasından şeker alacak bir kıza göz kırpıp kompartımana girdi.
"Bana öyle bakmayın adını ble bilmiyorum" dedi Sirius Kurbağa paketini açarak ama kurbağa paketi açar açmaz fırladı.
"Yaramaz bir kurbağa." dedi Sirius. James onu havadayken tuttu ve Siriusa verdi.
"İşte geleceğin arayıcısı. " dedi Peter alkışlayarak.
"Saol çatalak." Dedi Sirius ve karta baktı.
"Albus Dumbledore" dedi Sirius.
"Kulak kiri" dedi Peter yüzünü buruşturdu ve Her lezzetten fasulyeleri geri yerine koydu
--
Tren durduğunda Remus James Sirius ve Peter indiler ve rabalara doğru ilerlediler.
"Acaba bunları kim çekiyor" dedi Peter arabalara bakarak.
"Testraller. Bunları sadece ölümü görenler görebilir" dedi arkadan biir ses.
"Evans! Bizi bilgilendirdiğin için saol artık daha mutluyum" dedi Sirius.