03/03/2012
Minho, Hanbin ve Jinwoo'nun yattığı küçük odaya girdi. İkisi de iki gündür transtan çıkamamışlardı ve bu herkesi endişelendiriyordu.
Jinwoo'nun yanına oturup hyungunun tavana sabitlenmiş gözlerine baktı. Gözleri, gözbebeklerinin arada titreşmesi dışında hiçbir şekilde oynamıyordu. Şu ana kadarki tek gelişme ise mor-sarı lekelerin daha az belirginleşmesiydi.
Minho, hyungunun yüzünü incelerken gözünün hemen altında bulunan lekedeki hareketlenme dikkatini çekti ve oraya odaklandı. Bir süre sonra lekenin tuhaf şekillere girip yavaşça emilerek daha az belirginleştiğini fark etti. Kaşlarını çatarak izlerken hyungunun buz gibi olmuş elini tuttu.
Jinwoo'ya tuhaf şeyler oluyordu ve Minho bunun çabucak atlatılması için içinden sürekli dua ediyordu. Minho, Jinwoo'nun yeni teorilerini denemesini kabul ettiğinden dolayı kendine lanet okuyarak ayağa kalktı ve hyungunun serumunu değiştirdi. Aynı şeyi yan yatakta yatan deneğe - Hanbin'e - de yaptıktan sonra Jinwoo'yu son kez kontrol ederek odadan çıktı.
-------
12/03/2012" Minho-hyung! "
Taehyun koşarak Minho'nun, Jinwoo'dan aldığı kan örneğini incelediği laboratuvara girdi ama Minho'nun dikkatini çekemedi.
" Minho-hyung! "
Minho'dan tekrar cevap alamayınca arkasına yaslanıp derin bir nefes aldı. Tam ağzını açıp geliş sebebini söyleyecekken odaya koşarak giren Seunghoon onun yerine bir çırpıda söyledi.
" Minho-ah! Jinwoo-hyung gözlerini oynatıyor! "
Minho elindekileri metal masaya bırakarak hiçbir şey demeden yukarı koşmaya başlayınca Taehyun, Seunghoon'un alnına fıske attı.
" Ben söyleyecektim. "
Seunghoon da küçüğünün kulağını çekti.
" Oyalanmasaydın sen de. "
* ^ * ^ *
Minho kapıyı çarparak içeri girdiğinde Seungyoon'u Jinwoo'nun başında buldu. Onu itekleyerek hyungunun başına geçti. Ve o anda bir kahkaha patlattı. Hyungu dokuz gün sonra ilk tepkisini vermeye başlamıştı.
Hyungunun gözleri nerede olduğunu anlamaya çalışırcasına bir o yana, bir bu yana bakıyordu ama hiç durmuyordu.
" İyi olacak. "
Seungyoon elini Minho'nun omzuna koyduğunda Minho başını salladı. İyi olacağına inanmak istiyordu.
Derken Jinwoo'nun gözleri Minho'nun üzerinde sabitlenerek durdu. Minho, hyungunun hafifçe tebessüm ettiğine yemin edebilirdi..
" Hyung.. Hyung iyi olacaksın.. Sakın kendini salıverme. "
Minho, hyungunun elini tutup mırıldanırken odaya öteki iki denek - Jinhwan ve Jiwon - ile birlikte Seunghoon ve Taehyun da girmişti. Diğer denekler koşarak Hanbin'in yanına gittiklerinde Seungyoon diğerlerine sorarcasına bakmıştı.
" Çok ısrar ettiler. "
Taehyun omuz silkerek yanıtlayıp Jinwoo ve Minho'nun birleşmiş ellerini süzdü, Seunghoon da aynı şekilde..
Seungyoon onların neye odaklandığını görüp ikiliyi zorla dışarı çıkardı. Bu konu diğer ikilinin dedikodu çıkarmaya başlayabileceği kadar basit bir konu değildi. Minho'nun rahat olması için kendisi de dışarı çıkarken Minho hala mırıldanmaya devam ediyordu. O sırada denek dedikleri çocuklar da kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infection ( Winner / MinWoo Yaoi )
FanfictionHuu ilk MinWoo ficimize bir merhaba diyelim *-* ( Açıklamasını sonra yazacağım u.u )