Ozan'la sarılıp ağlarken uyuya kalmışım. Uyandığımda bir yataktaydım.
"Burası neresi amına koyim."
"Küfür ederken çok şirin oluyorsun."
Odanın köşesinde koltukta Ozan oturuyordu.
"Uyurken beni mi izledin sapık"
"Sadece 10 dakikadır burdayım. Ama keşke daha erken gelip izleseydim. Biliyorsun seni uyurken izlemeyi çok seviyorum."
Ozan'la 10 ay kadar sevgili kaldık. Tabii bu 3 yıl önceydi. 3 yıldır hâlâ beni sevdiğine inanamıyorum. Babası babamı öldürünce o da intikam almak için babamı ve annemi öldürdü. Ondan sonra ayrıldık tabii. Eğer sadece babamı öldürmüş olsaydı şuan hala sevgili olabilirdik. Annem benim için her şeydi. Babam ise hiçti. Babam küçükken bana çok kötü davranırdı. Döverdi. Hatta bir kere tecavüz etmeye kalktı. Eğer annem gelmeseydi ederdi. O günden sonra annemle babam boşandılar. Daha 12 yaşındaydım. Yaren ise o zamanlar 5 yaşındaydı.
Yaşananlar aklıma gelince gözüm doldu. Gözümden bir yaş aktı. Ozan bunu görünce direkt yanıma geldi. Bana hâlâ çok değer veriyordu farkındaydım ama annemi öldürmesi affedilecek bir şey değildi.
"İyi misin? Ne oldu?"
"Bir şey olmadı." dedim ciddi, sanane der gibi.
"Irmak, lütfen böyle yapma. Görmüyor musun seni hâlâ çok seviyorum. Sana hâlâ çok değer veriyorum."
Sesi çok üzgündü. Kendimi çok kötü hissettim.
"Özür dilerim. Sadece anlatmak istemeyeceğim bir şey geldi aklıma."
"Özür dileme."
Bir anda sarıldı bana. Kalbim hızlanmıştı. Sanırım bu yaşananlar ona olan hislerimi gün yüzüne çıkardı.
merhabalaarr uzuuun zamandır bölüm atmıyordum belki yarın falan bir bölüm daha gelebilir
kitabın seyrinin değiştiğinin farkındayıma ama içimden böyle yazmak geliyor :)
yeni bölümde görüşmek dileğiyle