Podrobnosti...

286 8 7
                                    

Před něákou dobou jsem nadšeně slibovala, že objasním některé "záhady", aby jste byli schopni shiftingu lépe porozumět...

SKRIPT- tomu jsem věnovala celou třetí kapitolu, ale pokud něčemu nerozumíš, můžeš mi napsat komentář s tvojí otázkou...

MEDITACE- pokud nevíš jak meditovat, tak na youtubu i googlu nejdeš nesčetně tutoriálů... Je důležité meditovat buď se subliminals nebo v tichu a klidu! Medituj při nejmenším jednou denně- doporučuji večer, když máš čas tak i ráno. Já medutuji tak že v tureckém sedu a zavřenýma očima, 30krát nádech a výdech, pak otevřu oči a meditaci ukončuji.

HYDRATACE/DEHYDRACE- je skutečně důležité hodně pít a poslouchat subliminals, pokud máš problém pít tak si nastav upozornění na každých 30-120minut abys ses šel/šla napít, dále doporučuji vypít sklenici čisté vody ráno a večer, těsně před spaním a časně po probuzení.

MANIFESTACE- je skutečně hodně druhů... tak sem dám alespoň dvě metody                                         Komunikace s Vodou: yop! teď se na mě určitě díváte jako na dementa, ale na jedné stránce se psalo o takzvané "komunikaci s vodou" jelikož je voda vibrační element mělo by ti to zvýšit vibrace. Prostě stačí aby sis s vodou normálně povídal/a. Sama to mám v plánu zkusit... 369: své přání zkus sformulovat do jedné věty(třeba I SHIFTED TO HOGWARTS.) Tvoji větu pak napiš 3krát ráno, 6krát odpoledne a 9krát večer.

SUBLIMINALS- tohle je vcelku jednoduché, do youtube vyhledáveče napíšeš subliminals a pustíš si je ve volném čase, pokud se chceš šivnout konkrétně do HOGWARTSU- tak existují subliminals speciálně k shiftingu do Bradavic (můžeš si pouštět i HP filmy a videa). Pomůže ti když budeš subliminals poslouchat i při shiftingu či před spaním.

ZÁCHRANÉ SLOVO- pokud máš strach tak si napiš do skriptu záchrané slovo, které užiješ  v případě kdy se budeš chtít z DR vrátit do CR. Ale upozorňuji vás: shifting je zcela bezpečný a není se čeho bát.... 

RADA NA ZÁVĚR- v den, co se chceš shiftnout si všímej věcí kolem sebe a vnímej své tělo, mysl a duševní energii...

Jestli se ti nepovede shiftnout na poprvé nebuď zklamaný/a, málo-komu se to povedlo hned na poprvé. Příště napíšu jak poznat že máš k shiftingu blízko a pak i první metody shiftingu... Děkuji za vaši podporu a aktivitu.                                         wenny

Reality Shifting CZKde žijí příběhy. Začni objevovat