Jeongguk, TaeHyung ile yattığı yatak odalarındaki çift kişilik büyük yataklarında, altına giydiği mini pembe şortu ve üzerindeki beyaz tişörtüyle yatarak telefonu ile ilgileniyordu. Sevgilisi son sınıf üniversite öğrencisiydi ve şimdi de çalışma odasında projesi ile ilgileniyordu.
Jeongguk gerçekten artık çok sıkılmış ve ilgisizlikten patlamak üzereydi. Normal bir zamanda olsalar TaeHyung minik Jeongguk'unu güçlü kollarıyla bebeğini kucağına çeker ve onunla ilgilenirdi. Onu öpücüklere boğardı. Ama şu an TaeHyung minik sevgilisiyle ilgilinmek için çok meşgul bir zamandaydı. Ve Jeongguk'a da rahatsız edilmek istenmediğini projesinin çok önemli olduğunu kesin bir dille belirterek, çalışma odasına çekilmişti.
Bunun üzerine jeongguk bir şey dememiş ve yatak odalarına giderek sevgilisini orada bekleme kararı almıştı. Ve onu beklerken de telefonu ile ilgilenmek, zaman geçirmek istemişti. Bir süre yeni çıkan, bu aralar çok popüler olan oyunlardan birini oynamış ve artık sürekli olarak yenilmesiyle sinirlenerek oyunu kapatmıştı. Dudaklarını büzmüş bu sefer sosyal medyada takılmaya başlamıştı.
Sevdiği sanatçıların hesaplarını Stalklarken karşısına hiç bilmediği bir link çıkmış ve merakına yenik düşerek linke tıklamıştı. Daha önce hiç karşılaşmadığı bir internet sitesiydi. Okuduğu ve gördüğü videolar bunun bir porno sitesi olduğunu anlaması uzun sürmemişti. Gördükleri ile hemen yanakları kızaran ve kendinden utanan jeongguk kapatmak istese de kapatamamış ve vücudunun hissettiği şehvetle dikkatini çeken ilk videoya tıklamış ve pembe ekranda açılmasını beklemişti.
Sevgilisi bunları bilse kim bilir jeongguk ne kadar utanırdı. Bacaklarını kendine çekmiş ve birbirine bastırarak videoyu izlemeye başlamıştı. İki genç oğlan çift kişilik bir yatakta öpüşüyordu. Bunlar olurken diğerine nazaran daha minyon olan beyaz tenli çocuk diğer oğlanın kucağına çıkarak
Sürtünmeye başlamış ve kucağındaki oğlanın boynunu öpmeye başlamıştı.Videodan gelen ıslak sesler Jeongguk'u daha da çok etkiliyor ve videodaki sevişen çiftlerin yerinde sevgilisiyle kendini düşünmekten alıkoyamıyordu. Bayağı ilerleyen videonun sesleri de artmıştı. Artık sadece birbirine sürtünen ve öpen bedenler bunlarla yetinmemiş derin bir sevişmenin içine girmişti. Tenin tene çarpma sesleri artık jeongguk için son damla olmuş, elleriyle önündeki hafif şişliği kavramıştı. Hassas olan jeongguk pembe şortunun üzerinden hafif hafif şisliğini okşayarak kendini rahatlatmaya çalışıyordu.
Sevişen iki oğlandan zevk çığlıkları gelmesiyle video bitmişti. Jeongguk hemen siteden çıkmış ve telefonu yatağa utançla fırlatarak yüzüstü uzanmıştı. Kendinden çok utanıyordu jeongguk.
Çünkü, TaeHyung hayatına girdiğinden beri hiç bu tür şeylere ihtiyaç duymamıştı.
Sevgilisi onunla ilgilenmek için her an hazırdı çünkü. Daha öncelerden elbette kendine dokunmuştu. Ama şimdi sevgilisi biricik TaeHyung'u vardı. Buna gerek yoktu.Ama sevgilisi, Jeongguk'u kesin bir dille uyarmıştı. Yine de şansını denemek istiyordu jeongguk. Çünkü, önündeki hafif ıslaklık ve deliğinde hissettiği kasılmalar onu fena hale getirmişti. Elinde olmadan yavaşça yatağa sürtünmeye başlamış ve ihtiyaçla kalçalarını kaldırmıştı. Kesik nefeslerini yastığa veriyor, sessiz inlemelerine engel olamıyordu.
Zor da olsa kendini durdurmuş ve yataktan kalkarak sevgilisinin çalışma odasına doğru adımlamıştı. Biricik Jeongguk'una kızamazdı değil mi ? Hem de ona bu kadar ihtiyaç duyarken.Jeongguk, beyaz rengin baz aldığı kapının koluna bastırarak çok sessiz olan ortama giriş yapmıştı. Karşısında gördüğü sevgilisi onu daha da fena hale getirmişti. Gördüğü şeyler nefesini kesmişti resmen.
terden dolayı ıslak pürüzsüz olan ve esmer renginin yer aldığı boynu, bir iki düğmesi açılan gömlekten gözüken, tertemiz olan sert göğüsü ortaya çıkan bir TaeHyung ona hiç mi hiç iyi gelmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Of Love "M"
Fiksi PenggemarEn az bebek kadar minik ve tatlı olan jeongguk ve onun sevgilisi TaeHyung. Sevgilisinin özlemine dayanamayan jeongguk, ders çalışan ve rahatsız edilmek istemeyen TaeHyung. femgguk oneshot "M" soft 👅🍭 For @banana1milk