Familia pe primul loc

50 2 1
                                    

Repede repejot a trebuit sa mearga sa o kaute pe erika nu au gasiti si au sunat politia in acel timp Erika avea piciorul rupt nu putea sa mearga sau sa stea in picioare deloc acel catel era foart special pt ca ce nu stia erika este ca acel catel era defapt batrana acea misteriosă dupa cateva timp catelul o ajuta pe fata sa mearga incet si sa mearga acasa . Mama ei se uita pe fereastra si vazuo pe Erika si fugi la ea so ajute sa ,earga si catelul se transforma in batrâna acea !

-Copil scump tu ai un talent aparte ! Spuse batrana.

-Dar eu nu am niciun talent,! Sau imi poti spune tu ce talent am ?

-Bine fetițo o sati spun cu drag tu esti defapt ........... esti fica mea si eu sunt Emeli ! Mama ta!

- Ce nu tu esti mama mea si daca ar fi adevarat nu as veni niciodata la tine pt ca nu maitinut la tine daca erai intradebar mama ,ea asai?

-Da asa estte uite cnd erai mica bebeluşi unde stateam wu in acel prasi nu erai im si guranta asa ca team lasat la uşa cuiva acolo umde eram erau rasnboie si dinesrea.

Si din acel moment lucrurile se scimbau si defapt talentul lui Erika este dea fi buna cu alti

Dupa cateva saptamani Erika se gandira cum ar fi sa stea cu Emeli ozi , Emilia spune:Mama pot sa mergla cea lalta mama pt o zi sa vad cum ii?

-Da desifgur!te vei duce acolo maine da ?

-Da!

Dupa Erika a mers la Emeli adica mama ei adevarata pt o zi .

Erika o ajuns in casa lui Emili si vazu cat de ,ate este .

Casa ei era foarte mate si Evelin ii arata camera ei a lu Erika

-Iti place camera ta ? A spus Emeli!

-Da imi place mult este super!

Mias dori sa stau aicia si cu mama celalta si familia

-Vom edea copila toate la llcul lor .

In acel timp Erika se simtira ciudat in acea casa si se du in alte camere si se uita ce cum sunt si celalakte camere bucataria imens totul superb curat ,fromos,aranjat .


Dupa 1 zi Erika o mers acasa si cnd da sa intre .... vazu pe mama ei si pe tatal ei pe podea si fratele ei mic fugi la ea si o tinu strand de mana si spune:Eeika ce ne facem mama tata o nu unde vom sta si ce vom face el cu lacrimi in ochi !

-pai vom vedea ne descurcam noi uite promonca vo gasi oameni care au facut Asta lui mama si lu tata ta fi cirajos sa chemam salvarea rapid sa vina dupa mama si tata da !

-sa facut

Intre timp a venit salvarea dupa parinti ei si au incercat sai salveze dar nu so putut parinti ei ai murit !

Si in timp a aflat vestea asta si doctorul spune da dupa ce afla vestea rea o beste buna doctorul spune : am o veste buna pt voi inloc sa mergeți la casa de copi veti sta cu Emeli

-ok!

Erika si featele ei mic au ajuns la noua lor casa Emeli ii arata camera lui fratele lui Erika .

Intretimp erika gasira un pasaj secret care duce catre o carte Erika dadea sa deschidă cartea si veni Emili si spise :Ce caiti aici copila? Asta nu este un loc pt copii!

-Pai am gasit acest pasaji secret si mama gandit sa intru inauntru si sa vad ce e inăuntru si a, gasit o care ce este in ea?

-Stai jos copilă am o ppveste lunga deziz ei bine acea carte este plina de vraji de poțiuno si tot felul de lucruri poate nu ma crwzi dar e adevarat !

-aha te cred eu sunt persoana buna !

-ok draga mea! Tecred

-Sa facut imi poti face o favoare te rog imi poti atata persoanele care lau omorat pe mama si pe tata?

-Fa iti pot atata aceste persoane si aceste persoane se numesc Ceak si Caris ele sut persoane rele sa sti asta o stiu ca o facut la fel si cu familia mea ok

-ok ,s ca ,iai zis acum sai prindem si la imchisoare cu ei ! Da

-da so facem!

Inyre timp iau prins pe hoti si totul ai devwnit la normal si Erika si Andrea vor fi Prietene bune si fratele ei va avea un prieten bun !

Sfarsit sper ca va placut povestea ,ea

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Voi lupta pana la sfârsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum