Jsou všude kolem nás- 2.část

19 0 0
                                    


   Čekali jsme už asi půl hodiny. Mary pokládala pořád dokola tu samou otázku, a na jejím hlase byla znát už značná únava. Nikdo z nás už ukazovátku nevěnoval nějak extra velkou pozornost. Přemýšleli jsme, že už hru sklidíme a půjdeme dělat něco jiného, ale v momentě kdy jsme se rozhodli hru ukončit, jsem si všimla drobného pohybu. Nebyla jsem si jistá zda s ukazovátkem nepohnul někdo z nás, ale pro jistotu jsem pohyb ostatním záhlásila. Řekli jsme si, že už nám pár minut čekání na ověření pohybu neublíží. Zdálo se nám, že se nic neděje, ale najednou se ukazovátko lehce a pomalu přesunulo z G na Ano, byla to odpoved na Mariinu otázku. Mary se už asi po 20 ptala, zda je s námi v místnosti duše, která by si s námi chtěla povídat. Měli jsme radost, že se naše čekání vyplatilo. Mary pokračovala v pokládání otázek, dál se ptala jestli je duše zlá či dobrá, ukazovátko se přemístilo na obrázek slunce, to znamenalo, že se jedná o duši dobrou. Dál jsme pokračovali v pokládání, normálních otázek, ve stylu : Jak se jmenuješ, kdy a jak jsi zemřel, kolik ti je,...

Duše byla velmi komunikativní, a odpovídala velmi rychle. V jeden moment, přesněji, když se Mary chtěla zeptat, kolik duchů je s námi v místnosti, ukazovátko se začalo opakovaně pohybovat mezi písmeny, Z a O. Nikdo z nás neměl ani ponětí, co to znamená nebo co se nám tím duch snaží říct. Zamysleli jsme nad tím, ale jediná věc co nás v moment napadla bylo prostě otevřít Google. Byla jsem jediná, kdo měl telefon po ruce, takže jsem hledala zatím, co ostatní dávali pozor, zda přestal duch bláznit, nebo odešel. Po chvíli googlení jsem konečně narazila na něco, co vysvětlovalo tento jev. Začala jsem ostatním číst úryvky textu, které se mi zdáli k věci a zajímavé. ,,Pokud duch pohybuje ukazovátkem opakovaně mezi písmeny, Z,O,M a A, okamžitě hru ukončete, můžete být v kontaktu s mocným démonem" když jsem větu dokončila, můj hlas se začal rozechvívat. Lucia se Zackem úlekem ztuhli, Lucia se lehce začala klepat. Jediný, kdo v momentě zachoval klidnou hlavu jsem byla já, poněvadž jsem již prst z ukazovátka sundala dříve a automaticky se mě hra netýkala. Lucia se začala opravdu bát, a proto jsme se rozhodli, že bude lepší, aby hru opustila také. Lidé co se bojí, jsou automaticky zranitelnější a proto bylo lepší, aby hru pozorovala spíše z dáli. Po tom, co Lucia sundala prst z ukazovátka, bylo nám jasné, že už se nic takového, už stát nesmí, protože už takhle jsou zranitelnější cíle. Bylo jasné co ty dva musí udělat, musí hru okamžitě ukončit. Už se připravovali na rozloučení se s duší, když v tom začal Zackovi zvonit telefon, který ležel na gauči za námi. Otočil se a podíval se, kdo volá, bez toho aniž by si to uvědomil, sundal svůj prst z ukazovátka. Znamenalo to, že jediná osoba, která byla schopna hru ukončit byla Mary. 

Jsou všude kolem nás (nebudu dokončovat!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat