2.BÖLÜM

22 2 0
                                    

                                                                                                              

Hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığı bir dünyaya büründüm
Ve gerçek hayat rüyalarımdan daha garip.

                                                                      The Weekend-Prisoner

Dünyada ki en güzel gülen kişi kim sizce?Anneniz,Öğretmeniniz,İdolünüz... hayır bunlardan hiçbiri değil. En güzel gülen kişi insanın kendisidir. Hiç düşündünüz mü mesela ne kadar güzel güldüğünüzü veya güldüğünüzde ne kadar güzel göründüğünüzü hemen hemen her insan kendi kendine aynada gülümsemiştir veya sosyal medyada paylaşacağı bir fotoğrafda da olabilir .

Ama changbin bu gülüşden yoksundu bırakın aynada kendine gülümsemesini komedi filmlerinde yada sosyal medyada paylaşacağı fotoğrafından tutun okul fotoğrafına kadar hiçbir fotoğrafda tek mimik dahi oynatmamışdı aslında ona sorsanız memnundu bu halinden bu yüzden 22 yaşına gelmesine rağmen bir arkadaşa veya sevgiliye sahip değildi ama bundan dahi şikayetçi değildi insanlar neden sevgili olurlardı ki? neden evlenip çocuk sahibi olurlardı mesela?ona göre tüm bu masraflar gereksizdi 3-5 ay sonra sıkılıp boşanıyorlardı  zaten evlenen insanların içinde sevgi olduğundan bile şüpheliydi hatta sevgi gibi bir hissin,duygunun olduğundan bile şüpheliydi o  çünkü bu zamana kadar sevgi nedir,ne gibi durumlar da ortaya çıkar,nasıl bir histir? bunların hiçbirini bilmiyordu kitapta okuduklarına ya da dizide gördüklerine bakarsa insanın içinde kelebekler uçuşur,kalbi heyecandan yerinde duramazdı tabi buna da aşk denirdi kitaplarda ve dizilerde sevgi sadece aşık olduğun da ortaya çıkardı eğer gerçeklere dayanırsa bir insana para verin,ona değerli taşlarla kaplanmış bir yüzük veya kolye alın,ev ve araba gibi ''temel ihtiyaç'' çerçevesin de görülen şeylerle ödüllendirin sizi sonsuza kadar severlerdi peki gerçek sevgi neredeydi dizilerde gördüğü,kitaplar da okuduğu gibi aşkda mı yoksa zümrüt,yakut,elmas gibi göz kamaştırıcı yalanlarda mı?

PRİSONER//ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin