Bölüm 2 - Tanrıça'nın Aşkı

171 21 0
                                    

Tanrısal alemde Tanrıça Arvi üzüntü içinde boğuluyordu. Kendini odasına kilitledi ve alkol içerek Zhan'ın daha önceden kaydedilmiş görüntülerini kristal bir küreden izledi. Aslında Su Tanrısı ona Zhan'dan bahsettiğinde onu hemen reddetmişti. Sonra Su Tanrısı bu kristal küreyi verdi ve ona bir bakmasını istedi. İsteksizce kabul etti ve kristal küreyi kabul etti. Herkes gittikten sonra Zhan'ın görüntülerini izlemeye başladı. Bu kristal küre, herhangi birinin önceden kaydedilmiş hareketlerini gösterebilirdi. Kimi bilmek istersen. Bunları anı olarak da saklayabilirdi. Tanrıça Zhan'ın yemek yemesini, içmesini ve uyumasını izledikten sonra ona aşık oldu. İlk görüşte aşktı. Her ne zaman boş zamanı olsa Zhan'a bakardı. Hizmetçiler de ayrıca Tanrıçalarının aşık olduğundan şüpheleniyorlardı. Ama görebildikleri tek şey Zhan'ın tembelliğiydi.

"Tanrıça !! Bu Tanrı.... o çok tembel. Yemek yemek ve uyumaktan başka bir şey yapmıyor. O sana layık değil. "

Tanrıça Arvi, "Nasıl cüret edersin?" Diye kükredi.

"Ne olursa olsun, ona aşığım. Başkası gibi olmasına gerek yok. Sadece buraya gelmesini ve hayatımızın geri kalanında benimle kalmasını istiyorum. Onu benim yapacağım. Ne kadar güzel olduğunu göremiyor musun? Ondan daha güzel birini hiç görmedim. "

"Ama tanrıça sen ondan daha güzelsin."

"Benim Zhan'ım en güzeli. Onun bütün dileklerini yerine getireceğim. Burada her zaman tembel olabilir. Ben onunla ilgileneceğim. Onun hakkında herhangi bir olumsuz şeyi tartışmaya cesaret edemezsiniz. Bir daha duyarsam herkesi öldürürüm. "

Hizmetçiler çok korkmuştu. Tanrıçaları genellikle çok dostane davranırdı. Ama ilk kez bu kadar sinirlenmişti. "Tamam. Ayrılın. Beni rahatsız etmeyin. Bu anın tadını çıkarmak istiyorum. "

Bunlar onun evlenmeden önceki günleriydi. Düğün törenini hevesle bekliyordu. Zhan ile kimsenin evlenmek istemediğini çünkü onun sadece bir işe yaramaz olduğu söylentilerini öğrenmeye başladı. Ancak söylentileri duyduktan sonra tatmin oldu. Kimse Zhan'ı ondan alamayacağı için mutluydu. Yolunda hiçbir engel yoktu. Ama şimdi o kaçtığında çok üzüldü.

"Zhan !! Canım sevgilim! Neden kaçtın. Seni olduğun gibi kabul edecektim. Seni mutlu etmek için her şeyi yapardım. Bana hiç şans vermedin. Bekle!! Seni kesinlikle bulacağım. O zaman seni tüm sevgimle ikna edeceğim. Sevgime de geri döneceğine de eminim. Sonsuza kadar mutlu bir çift olarak kalacağız. "

Su Tanrısı, kızı Tanrıça Arvinin bunalımlı durumu izlemeye artık dayanamazdı. Birkaç gün sonra Rüzgar Tanrısını ziyarete gitti. "Rüzgar Tanrısı Zhan'dan haber var mı?"

"Hayır, arkadaşım. Şimdiye kadar haber yok. Nereye gittiğini bilmiyoruz. Seviyesi çok düşük. Ne tür bir tehlikeyle karşılaşacağını bilmiyorum. Onu aramaları için birkaç gardiyan gönderdim ama şimdiye kadar herhangi bir ipucu bulamadık. "

Su Tanrısı cevap veremeden çığlık sesleri geldi. " Majesteleri!! Lütfen bir şey söyleyin. Majesteleri, Prenses Meera bayıldı. Lütfen bir bakın."

Rüzgar Tanrısı hemen Prenses Meera'yı görmeye gitti ve görevlilere cennetsel doktoru aramalarını söyledi.

"Ne oldu?"

"Majesteleri!! Prenses Meera sizi ve Su Tanrısı'nı öğle yemeğine davet edecekti ama yanlışlıkla konuşmanızı duydu ve bayıldı. "

"Tamam. Ona iyi bak."

Rüzgar Tanrısı, Su Tanrısına veda etmek için dışarı çıktı. Ama odaya girer girmez Su Tanrısı, "Bana eşlik etmeye gerek yok. Prenses'e iyi bakın. " dedi.

"Su Tanrısı, Lütfen siz de Tanrıça Arvi'ye iyi bakın. Herhangi bir haber alırsak hemen size haber vereceğiz. "

"Evet. Elbette. Hatta bazı kişileri Zhan'ı aramaya göndereceğim. O çok masum bir çocuktur. Ona hiçbir zarar gelmemeli." Rüzgar Tanrısı bununla Su Tanrısına veda etti. Daha sonra Prenses Meera'ya döndü.

Prenses Meera uyanmıştı, solgun ve stresli görünüyordu. Rüzgar Tanrısı doktora "Her şey yolunda mı?" Diye sordu.

"Endişelenmenize gerek yok Majesteleri. Prenses Meera güvende. Şok yüzünden bayıldı. O tamamen sağlıklı. "

Rüzgar Tanrısı daha sonra Prenses Meera'nın ellerini aldı ve dedi ki,

" Canım!! Merak etme. Zhan güvende olacak. Sağ salim geri dönmesini sağlayacağım. "

"Nasıl sakin kalabilirim? Zhan çok güzel. Geçmişte birçok insan ona daha önce zarar vermeye çalıştı ve şimdi evden uzakta. Umarım birisi ona zarar vermeye çalışmaz. "

"Hayır! Böyle bir şey olmadı. Yani olmayacak. Her şeyin yoluna gireceğinden emin olabilirsin. Umudunu kaybetme ve pozitif kal. "

Su Tanrısı döndükten sonra, Tanrıça Arvi onu ziyarete koştu. "Baba !! Zhan'ım döndü mü? "

"Hayır, henüz dönmedi. Onu aramak için birkaç asker gönderelim mi? "

"Casuslarımı onu aramaları için zaten gönderdim. Baba, yakında gelmezse bir şeyler yapabilirim. O benim biricik aşkım. Bu beni deli ediyor. "

"Arvi, strese girme. Bu, aşkının sınavı için bir zaman. Güçlü ol. Zayıf olursan Zhan'a kim bakacak?"

" Evet baba!! Haklısın. Burada oturup hiçbir şey yapmadan duramam. Şahsen gidip onu aramalıyım. "

Su Tanrısı, Tanrıça Arvi'nin cevabından korktu. Onu sakinleştirmeye çalıştı.

"Agresif bir durumdasın. Şimdilik saraydan çıkma yoksa yolda birini öldürürsün. Önce gevşe ve zihnini sakinleştir, ardından birkaç gün sonra gidebilirsin. "

Tanrıça Arvi, "Tamam baba, seni dinleyeceğim" dedi.

ʈɦɛ lɑzƴ ƒɑllɛɲ sʈɑɽ | yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin