5second of summer (album)

16 3 0
                                    

Tracce

She Looks So Perfect – 3:22 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Jake Sinclair)

Don't Stop – 2:49 (Calum Hood, Luke Hemmings, Steve Robson, busbee)

Good Girls – 3:27 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Rick Parkhouse, George Tizzard, Roy Stride, Josh Wilkinson, John Feldmann)

Kiss Me Kiss Me – 3:23 (Calum Hood, Luke Hemmings, John Feldmann, Alex Gaskarth)
18 – 3:09 (Luke Hemmings, Michael Clifford, Richard Stannard, Seton Daunt, Ash Howes, Roy Stride)

Everything I Didn't Say – 3:00 (Ashton Irwin, Calum Hood, John Feldmann, Nicholas "RAS" Furlong)

Beside You – 3:40 (Calum Hood, Luke Hemmings, Christian Lo Russo, Joel Chapman)

End Up Here – 3:01 (Ashton Irwin, Michael Clifford, John Feldmann, Alex Gaskarth)

Long Way Home – 3:19 (Ashton Irwin, Michael Clifford, John Feldmann, Alex Gaskarth)

Heartbreak Girl – 3:18 (Calum Hood, Luke Hemmings, Steve Robson, Lindy Robbins)

English Love Affair – 3:00 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Rick Parkhouse, George Tizzard, Roy Stride, Josh Wilkinson)

Amnesia – 3:57 (Benjamin Madden, Joel Madden, Louis Biancaniello, Michael Biancaniello, Sam Watters)

Tracce bonus nell'edizione deluxe

Social Casualty – 3:08 (Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann, Nicholas "RAS" Furlong)

Never Be – 3:08 (Ashton Irwin, Calum Hood, Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann)

Voodoo Doll – 3:17 (Ashton Irwin, Calum Hood, Adam Argyle, Fiona Bevan)

Tracce bonus nell'edizione di iTunes

Greenlight – 2:45 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Steve Robson, James Bourne)

She Looks So Perfect (Undercover 5SOS) (Video) – 3:26 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Jake Sinclair)

Behind the Scenes: Inside 5SOS (Video) – 3:54

Tracce bonus nell'edizione di Google Play

She Looks So Perfect (Acoustic Version) – 3:22 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Jake Sinclair)

Contenuto bonus nell'edizione giapponese

•CD
Heartache on the Big Screen – 3:24 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Luke Hemmings, Calum Hood, Dan Lancaster, Mike Duce)

The Only Reason – 3:22 (Michael Clifford, Steve Robson, busbee)

What I Like About You – 2:33 (Walter Palamarchuk, Michael Skill, James Marinos) – originariamente interpretata dai The Romantics

Rejects – 2:49 (Ashton Irwin, Calum Hood, Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann)

Try Hard – 3:41 (Calum Hood, Luke Hemmings, Richard Stannard, Seton Daunt, Ash Howes, Tom Fletcher)

Social Casualty – 3:08 (Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann, Nicholas "RAS" Furlong)

Never Be – 3:08 (Ashton Irwin, Calum Hood, Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann)

Voodoo Doll – 3:17 (Ashton Irwin, Calum Hood, Adam Argyle, Fiona Bevan)

•DVD
She Looks So Perfect – 3:39 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Jake Sinclair)

She Looks So Perfect (Behind the Scenes) (Ashton Irwin, Michael Clifford, Jake Sinclair)

Don't Stop – 3:38 (Calum Hood, Luke Hemmings, Steve Robson, busbee)

Tracce bonus nell'edizione di Sanity

Lost Boy – 3:29 (Calum Hood, Luke Hemmings, Jarrad Rogers, Roy Stride)

Amnesia – 3:57 (Benjamin Madden, Joel Madden, Louis Biancaniello, Michael Biancaniello, Sam Watters)

English Love Affair – 3:00 (Ashton Irwin, Michael Clifford, George Tizzard, Rick Parkhouse, Josh Wilkinson, Roy Stride)

Social Casualty – 3:08 (Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann, Nicholas "RAS" Furlong)

Never Be – 3:08 (Ashton Irwin, Calum Hood, Luke Hemmings, Michael Clifford, John Feldmann)

Voodoo Doll – 3:17 (Ashton Irwin, Calum Hood, Adam Argyle, Fiona Bevan)

Tracce bonus nell'edizione di Target

Tomorrow Never Dies – 2:53 (Ashton Irwin, Calum Hood, John Feldmann, Brittany Burton)

Independence Day – 3:39 (Ashton Irwin, Calum Hood, John Feldmann, Nicholas "RAS" Furlong)

Close as Strangers – 3:21 (Ashton Irwin, Michael Clifford, Roy Stride, Rick Parkhouse, Tizzard)

Out of My Limit – 3:18 (Calum Hood, Luke Hemmings)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Guida ai 5sosWhere stories live. Discover now