Altın üçlü ve Draco ile Ambar Dumbledore'nin onlara vereceği görev için bekliyorlardı her ne kadar ne olduğunu bilselerde tedirginlerdi sonunda Dumbledore geldi hepsine baktı ve başladı 'Hepinizi buraya ne için çağırdığımı biliyorsunuz göreviniz Tom Riddle'ın yani Voldemort'un yükseliş dönemine gidip onun hakkında bilgi toplamak size vereceğim zaman döndürücü ile çapulcuların dönemine gideceksiniz.'dedi Dumbledore Ambar bunu saçma buluyordu neden gençlik dönemine gitmiyorlardıki 'İyi de Albus neden direk gençlik dönemine gitmiyoruz ve onu öldürmüyoruz?'diye sordu Ambar daha mantıklıydı 'Anlıyorum Ambar ama savaş yaklaşıyor ve Voldemort her şeyin kırılma noktası senden istediğim şey diğerlerinden farklı sen ona sevgiyi öğreteceksin.'dedi Dumbledore Ambar düşündü sevginin ne olduğunu bilmeyen birine nasıl öğretecekti hele bir de Draco ile sevgiliyken o daha 16 yaşındaydı voldemort ise ondan baya büyüktü 'Ama Albus o benden büyük ayrıca ben Draco'yu seviyorum hepsini geçtim sevginin ne olduğunu bilmeyen birine ne öğretebilirim?'dedi Ambar ama nafile 'Ona öğreteceksin Ambar mecburuz herkesin kurtulması buna bağlı bu arada Lahyo jisteeni çıkarmalısın onun yanına giderken sezebilir şimdi zamanımız kısıtlı Harry bu mektubu o zamanki müdüre vereceksin Draco sende bu müzik kutusunu al oradan sizi duyabileceğim Hermione sende bu aynayı al bu aynanı diğeri bende bu sayede iletişimde kalabileceğiz şimdi Ambar bunu boynuna al çocuklar sizde.'dedi Dumbledore Ambar kolyenin zincirini herkesin boynuna geçirdi '5 kere çevirmen yeterli iyi şanslar Merlin sizinle olsun.'dedi Dumbledore ve Ambar 5 kez çevirdi döndü döndü ve o çekilme hissi herkesi kapladı sonunda ayaklarımız yere basmıştı.
***********
Daha yeni yeni hikayeler yazmaya başlıyorum beğendiyseniz oy atın ve düzeltmemi istediğiniz yerler ve bölüm isteğiniz varsa yorumlara yazın hepinizi seviyorum hoşçakalın
Nox...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempus Amicitiae》The Marauders Au(Düzenleniyor)
FantasyBir görev yüzünden kurulan bu dostluk fazlaydı..