Partiye vardıklarında bahçede sadece anneler ve babalar vardı. Hiç çocuk yoktu ve Bayan Margeret yüzünden hiç düşürmediği gülümsemesiyle geldi. Bayan Margeret "Jeffrey tüm çocuklar arka bahçede onların yanına git istersen." dedi Jeffrey bu sözün üstüne tamam anlamında başını salladı ve arka bahçeye yöneldi. Arka bahçede bir sürü çocuk vardı ve hepside Jeffrey'e saçma gelen oyunlardan oynuyordu. Jeffrey aklından 'Ne işim var benim burada Liu hala hapiste ve ben burda partideyim mantıklı değil bu ...' sözlerini geçirerek bir sandalyeye oturdu. Aradan 5 dakika ya geçti yada geçmedi otobüs durağındaki çocuklar kaykaylarıyla geldi. Rchal "Ahh dostum bu bizim Jeffrey değil mi?" Jeffrey sinirli bir şekilde ayağa kalktı "Bak ben sizin pestilinizi çıkardım sizde Liu'nun hapse girmesini sağladınız ödeştik rahat bırakın beni!" Rchal gülümseyerek "Ben kendi çıkarlarımı düşünürüm kardeşinin bir yıl boyunda orda çürümesini istiyorsan sen bilirsin." Rchal'in kavga istediği belliydi ve sözünü tamamlar tamamlamaz üçüde Jeffrey'e saldırdı. Jeffrey kanlar içinde yere yığıldı daha kötüsü bahçenin en karanlık ve en ıssız yerindelerdi hiç kimse olanları görmüyordu. Rchal "Liu tam bir ahmaktı. Senin yerine hapse girdi ve orda çürüyecek!" Rchal'in bu sözünü duyunca Jeffrey'in içinde fırtınalar koptu ve mantıksal düşünme yeteneğini kaybetti içinden bir ses sanki 'Hepsini öldür!' diyordu. Jeffrey ayağa kalktı ve evin içine doğru koştu çünkü orda o üçünü çocukların önünde öldürmek istemedi. Rchal'in şeytanca bir planı vardı masada durak alkol şişelerinden birini aldı ve Jeffrey'in üstünde parçaladı. Jeffrey olayı anlamadı ve Rchal'in ağzından kan gelene kadar onu dövdü. Sonunda Rchal son nefesini vermişti o ölmüştü. Jeffrey merdivenlere koştu ve üst kata çıkarken diğer iki çocuk silah çıkarttı ve Jeffrey'e ateş etmeye başladılar ama tüm kurşunlar Jeffrey'i ıskalıyordu.
Jeffrey kendini banyoya attı. Diğer çocuklarda arkasından girdi. Biri Jeffrey'in üstüne çamaşır detarjanı boca etti. Jeffrey nasıl sinirlenmişse hala planlarını anlamamıştı. Bir havlu yardımıyla birinin camdan aşağı düşmesini sağladı. Diğer çocuk cebinden çakmak çıkartıp gülmeye başladı. Jeffrey "Gülünecek bir şey mi var?" çocuk "Şu anda her tarafın alkol ve deterjana bulanmış durumda." çocuk çakmağı yaktı ve Jeffrey'in üstüne attı. Çakmak değer değmez Jeffrey yandı. Sanki ateş onu yutmuş gibiydi. Jeffrey çığlık attı. Son gördüğü şey annesi ve babasının alevleri söndürmeye çalıştığı ve birçok ebebeyinin çığlık attığı oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff the Killer
HorrorBu hikaye gerçektir ve burdaki karakterler hayal ürünü değildir. Olay Amerika'da geçmektedir...